آلگری: از دست دادن رتبه سوم ناکامی نیست

۲۸اردیبهشت،

در صورتی که میلانی ها نتوانند در دیدار فردا به پیروزی برسند و در مقابل فیورنتینا بتواند دیدارش را با پیروزی پشت سر بگذارد، شاگردان آلگری به جای حضور در چمپیونزلیگ، باید در رقابت های لیگ اروپا حضور پیدا کنند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” ما به پایان رسیده ایم که با لحظات راضی کننده ای همراه بود. ما برای رسیدن به رتبه سوم، باید به پیروزی برسیم؛ این برای رسیدن به چمپیونزلیگ بسیار مهم است اما اگر اینطور هم نشود، نمی توان گفت ما فصل ناکامی داشته باشیم.

سیه نا ناامید و سرخورده نیست. آنها به دنبال رسیدن به یک نتیجه خوب می باشند تا سری آ را با سربلندی ترک کنند. بازیکنان ما برای اینکه به بهترین شکل برای این دیدار آماده شوند، هفته فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند. 

ما دو امتیاز از فیورنتینا بیشتر داریم و مطمئنا بیشتر از آنها تلاش می کنیم. واقعا حیف است که یکی از دو تیم چمپیونزلیگ را از دست بدهد.

آنها فوتبال خوبی به نمایش می گذارند اما در فوتبال نتیجه مهم است. تنها در یکی دو دیدار می تواند بدون شایستگی به پیروزی رسید؛ در بقیه دیدارها باید خیلی خوب کار کنید؛ همان کاری که ما انجام دادیم.”

به تازگی شایعاتی در مورد جدایی آلگری از میلان و رفتن او به رم انتشار یافته اما سرمربی میلان این شایعات را تکذیب کرد.

” آیا این آخرین کنفرانس مطبوعاتی من در میلان است؟ بله …البته برای این فصل. کسی در حال حاضر به آینده فکر نمی کند.

من با برلوسکونی صحبت کردم اما متاسفانه او به دلایل صخصی نتوانست به اینجا بیاید. من هنوز در مورد آینده ام تصمیم گیری نکرده ام. زیرا فردا یک بازی مهم داریم. بعد از آن من با باشگاه صحبت خواهد کرد. در حال حاضر تنها به دیدار مقابل سیه نا فکر می کنیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.