آلگری: امیدوارم این آخرین شعار نژادپرستانه‌ باشد

۲۵فروردین۱۳،

در دیدار هفته قبل فیورنتینا و میلان که هفته قبل برگزار شد و به تساوی ۲ بر ۲ رسید، هواداران ویولا شعارهای نژاد پرستانه‌ای را علیه ماریو بالوتلی سر دادند که این موضوع سرمربی روسونری را بر آن داشته تا در این مورد صحبت کند.

بالوتلی پس از بازی اعلام کرده بود می‌خواسته در زمانی که بازی در جریان بوده، زمین را ترک کند ولی از این کار منصرف شده است.

به گزارش فارس، ماسیمیلیانو آلگری در این مورد گفت: شعارهای هواداران فیورنتینا را شنیدم. امیدوارم آخرین باری که این شعارها در فوتبال شنیده شدند، همان بازی باشد. اگر می‌خواهیم به همراه اعضای خانواده و کودکانمان به ورزشگاه بیاییم، دیگر نباید از این اتفاق‌ها بیفتد.

آلگری در ادامه به تمجید از تیمش پرداخت که پس از آغاز بسیار بد در این فصل توانسته خودش را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.

«پس از آغاز مصیبت‌باری که در ابتدای فصل داشتیم، تاکنون ۵۸ امتیاز جمع آوری کرده‌ایم. در این مورد باید از تمامی بازیکنان تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. تنها چیزی که به آن می‌اندیشم، رسیدن به لیگ قهرمانان در فصل آینده است. برای رسیدن به این مهم نباید به این سادگی امتیاز از دست بدهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.