آلگری: این برد را به دی یونگ تقدیم می کنیم

۲۰م آذر ،

   روسونری از هفته شانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا برابر تورینو موفق شدتا به لطف گل های روبینیو, نوچرینو, پاتزینی و الشعراووی  با ۴ گل این تیم را شکست دهد.این پیروزی در حالی بدست آمد که نایجل دی یونگ هافبک ملی پوش میلان دچار پارگی تاندون پای چپش شد تا فصل برای او تمام شده  و تا پایان رقابت های این فصل از میادین ورزشی به دور بماند.

 به گزارش گل و به نقل از ac-milan.ir-آلگری پس از پیروزی ۴-۲ برابر تورینو به خبرنگاران گفت :” بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و پیروزی مهمی کسب کردیم. فکر می کنم در نیمه ی اول می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم ، با این حال میلان خوب کار کرد و من از عملکرد تیمم راضی هستم.”

دی یونگ دچار آسیب دیدگی از ناحیه ی تاندون پای چپ شده و آلگری در این رابطه گفت:” ما در حال رشد و پیشرفت هستیم و این ناراحت کننده است که دی یونگ نمی تواند تا پایان فصل با ما باشد. بدون شک همه ی بازیکنان این برد را به او تقدیم می کنند.”

 او در مورد عملکرد روسونری در این بازی گفت:” ما توپ را در اختیار داشتیم اما نتوانستیم با دوندگی مناسب خود را به موقعیت های بیشتری برسانیم. بازی را آنطور که باید جدی نگرفتیم و این دلیل پیش افتادن تورینو از ما بود.”

 آلگری در رابطه با پاتزینی که در این بازی سرانجام موفق به گلزنی نیز شد گفت:” پاتزینی عملکرد خوبی داشت و با قدرت بدنی خود به ما کمک کرد. ما به چنین شرایطی در برابر ناپولی نیاز داشتیم.”

 به نظر می رسد مصدومیت دی یونگ، میلانی ها را ناچار به خرید یک بازیکن در ماه ژانویه خواهد کرد اما سرمربی ۴۵ ساله روسونری در این باره گفت:” ما شرایط دی یونگ را در ژانویه بررسی می کنیم. فراموش نکنید که ما مونتاری ، آمبروسینی و فلامینی را نیز در اختیار داریم. پاستوره یا بالوتلی ؟ هر دو بازیکن خوب می باشند اما یکی به منچستر سیتی و دیگری به پاری سن ژرمن تعلق دارند.”

 میلان در مصاف بعدی خود پنجشنبه شب از مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف رجینا خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.