آلگری: برلوسکونی به تیم و هواداران هدیه بزرگی داد

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۱:۵۹:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرمربی میلان معتقد است نگه داشتن ۲ بازیکن تیمش هدیه‌ای از سوی سران باشگاه بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پس از پایان فصل گذشته باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال به خدمت گرفتن تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی روسونری رفته و برای جذب او ۴۷ میلیون یورو نیز پیشنهاد کرد.
آدریانو گالیانی، نایب رئیس میلان به پاریس رفته بود تا برای انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس صحبت کند ولی در نهایت برلوسکونی با اظهار نظر خود به همه چیز پایان داد. سیلویو برلوسکونی، مالک میلان در گفت‌وگویی اعلام کرده بود به هیچ وجه سیلوا را به تیم دیگری واگذار نخواهد کرد و پولی که میلان از عدم انتقال این بازیکن از دست خواهد داد را نیز خودش به حساب تیم واریز خواهد کرد.
ماسیمیلیانو آلگری سرمربی میلان پس از این رخدادها گفت: این یک تصمیم بزرگ بود. سیلویو برلوسکونی با اعلام اینکه بازیکنان تیمش را نخواهد فروخت، به تیم و هواداران هدیه بزرگی داد.
وی افزود: زلاتان ایبراهیموویچ نیز در سن سیرو خواهد ماند. او فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و توانست ۲۸ گل به ثمر برساند. باشگاه تصمیم گرفته بازیکنان تاثیر گذارش را نگه دارد به خصوص بازیکنانی که جزو پایه‌های اصلی تیم هستند. اکنون تیم ما کامل است. البته تا ۳۱ آگوست (۹ شهریور) بازار نقل و انتقال‌ها گرم است و ممکن است هر اتفاقی تا آن زمان بیفتد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۳۵۹۱۱۲۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.