آلگری: برلوسکونی شخصیت جذابی دارد

۰۵م آذر ،

   روسونری یکشنبه شب در حالی به مصاف یوونتوس صدر نشین می رود که حال و روز چندان خوشی ندارد  و از این رو سیلویو برلوسکونی بار دیگراز کمپ تمرینی میلان دیدن کرد تا به تیمش انگیزه های  لازم را بدهد همچنین در صحبت های عجیبی رسما گفت که میلان برای به خدمت گرفتن پپ گواردیولا در فصل آینده با منچستر سیتی خواهد جنگید.

 به گزارش گل و به نقل از ac-milan.ir-آلگری پیش از بازی برابر یوونتوس از هفته چهاردهم سری آ ایتالیا ابتدا در رابطه باصحبت های اخیر برلوسکونی گفت: “سیلویو برلوسکونی شخصیت بسیار کاریزماتیک و جذابی دارد و از کلمات مثبتی برای هر شخص استفاده می کند.نتیجه های مثبت کمک خواهد کرد تا برخی چیزهای منفی از بین بروند”

 آلگری در رابطه با پپ گواردیولا چنین گفت: “گواردیولا ؟ این مشکل من نیست و من تنها بر روی بازی یکشنبه شب برابر یوونتوس تمرکز کرده ام. نه می خواهم و نه می توانم در این رابطه تصمیم بگیریم که چه کسی سرمربی فصل آینده میلان خواهد بود و این به من مربوط نیست.”

 در این بین همچنین شایعاتی در رسانه ها انتشار یافته که پاتو از شرایطش در میلان راضی نیست بخصوص پس از آنکه این مهاجم برزیلی در پایان بازی برابر اندرلشت که با مصدومیت او نیز همراه بود اعلام کرد که در رابطه با اینده اش مدیربرنامه های خود را ملاقات خواهد کرد.

 آلگری ۴۵ ساله در این رابطه گفت: ” پاتو فقط لحظه ای از روی عصبانیت حرف هایی زده. او نیاز به صبر و شکیبایی دارد تا به بازیکنی تبدیل شود که در قبل شاهدش بودیم .پاتو این توانایی را دارد که هر چه سریعتر همه چیز را حل کند”

 او در رابطه با احتمال خروج پاتو از میلان در ژانویه گفت: ” بسیار زود است که در رابطه با خروج پاتو از میلان صحبت کنیم. ما باید بر روی بازیهایمان در سری آ تمرکز کنیم. همانطور که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد این رقابت ها صعود کردیم،باید در سری آ هم اوضاع را بهبود ببخشیم.”

 نبرد حساس یکشنبه شب برابر یوونتوس به مانند دیگر بازی های میلان در سری آ نیست؛  بلکه این بازی می تواند به نوعی انگیزه های متفاوت برای هر دو تیم به همراه داشته باشد.

 آلگری در رابطه با بازی یکشنبه شب برابر یوونتوس از هفته چهاردهم سری آ ایتالیا گفت :”به احتمال فراوان برای این بازی چندین تغییر در سیستم بازی خود در مقایسه با بازی های اخیر انجام خواهیم داد. این یک بازی است. من در رابطه با تغییرات در خط میانی صحبت می کنم؛ در حالی که با ارزیابی بازیکنانم باید تصمیم درست را بگیرم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.برای بازی یکشنبه شب برابر یوونتوس ما باید  در تمام نقاط زمین عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم؛ اگر چه در فوتبال کامل بودن مطلق وجود ندارد”

 آلگری در رابطه با آندره ا پیرلو گفت :” آیا او تنها بازیکنی است که باید مراقبش باشیم ؟ نه به هیچ وجه.ما فصل قبل این کار را نکردیم و در بازی یکشنبه شب هم این کار را نخواهیم کرد. اما البته که باید مراقب او باشیم”

 در حالی که نزدیک این بازی حساس می شویم همیشه گل مردود شده سولی مونتاری در حالی که میلان در یکی از مصاف های حساس اخیر دو تیم می توانست از یوونتوس ۲-۰ پیش بیافتد در رسانه ها مطرح است,بازی جنجالی که در نهایت با تساوی ۱-۱ پایان یافت.

 آلگری در این رابطه گفت: “فکر میکنم در این باره به اندازه کافی در دنیا صحبت شده و دست کم من می توانم این داستان را بعد ها برای نوه خود تعریف کنم !”

 او در رابطه با محرومیت آنتونیو کنته گفت: “فکر نمی کنم این محرومیت سبب آسیب دیدن یوونتوس شده باشد. چرا که آنها با ۳۲ امتیاز در صدر به سر می برند و برابر چلسی به برد ارزشمندی دست یافتند .این واقعا برای او عذاب آور است که نمی تواند بر روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد”

 فیلیپ مکسس و کوین کنستانت که در بازی برابر اندرلشت دچار مصدومیت جزئی شده بودند کاملا بهبود یافته اند و می توانند تیمشان را در بازی حساس یکشنبه شب برابر یوونتوس همراهی کنند. اما پاتو در کنار لوکا آنتونینی,ماسیمو آمبروزینی,آباته,بونرا,سولی مونتاری,جمال مصباح و دیداچ ویلا از جمله بازیکنان مصدوم میلان برای این بازی می باشند.

 آلگری در رابطه با ترکیب تیمش چنین گفت: “احتمالا روبینو به عنوان یکی از سه مهاجم از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد.بله این شرم آور است که ما در حالی به مصاف یوونتوس می رویم که در بالای جدول رده بندی سری آ ایتالیا حضور نداریم؛ اما برای بهبودی از این وضعیت نیاز به زمان داریم.یک عملکرد عالی در چنین بازی ای می تواند شور و هیجان را به سکوها و هواداران بازگرداند و در نتیجه به رشد اعتماد به نفس تیم کمک کند”

 میلان در حالی این بار به میزبانی یوونتوس در سن سیرو میرود که در تابستان قبل متحمل تغییرات بسیاری شده که از مهمترین آنها می توان به فروش زلاتان ایبراهیموویچ و تیاگو سیلوا اشاره کرد.آلگری در رابطه با این میلان جدید در مصاف با یوونتوس گفت :”چه چیزی نسبت به آخرین دیدار با یوونتوس تغییر کرده؟ ۱۳ بازیکن از تیم ما رفته اند اما در حال حاضر زمان صحبت کردن در این باره نیست و تنها باید با توجه به داشته هایمان تمام تلاش خود را انجام بدهیم”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.