آلگری: هنوز هم باید پیشرفت کنیم

۳۰م دیماه ،

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، میلان در دیدار هفته بیستم خود در لیگ فوتبال ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک برابر بولونیا به برتری رسید.

جیامپائولو پاتزینی در دقیقه‌های ۶۵ و ۸۲ گل‌های روسونری را زد و فیلیپ مکسس، مدافع میلان در دقیقه ۸۵ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در مورد این دیدار گفت: تیمم امروز خیلی خوب بازی کرد. هم از نظر تکنیکی و هم از نظر ثبات در کارهایی که در زمین انجام شد. واضح است که در دیدارهای اخیر برای پیروزی وارد میدان شده و دیگر مانند قبل امتیاز از دست نمی‌دهیم. البته هنوز هم جا برای پیشرفت داریم. به هیچ وجه نباید در دیدار با بولونیا امتیاز از دست می‌دادیم. خوشحالم که با ۳ امتیاز زمین را ترک کردیم.

در دیدارهای این هفته تیم‌هایی مانند اینترمیلان، ناپولی و لاتزیو امتیاز از دست دادند. این بدان معنا است که روسونری خود را به تیم‌های بالاتر از خود نزدیک‌تر کرده است.

آلگری در ادامه عنوان کرد: تیم‌های زیادی در بالای جدول برای بدست آوردن جایگاه‌های بهتر تلاش می‌کنند. پس ما هم باید بهترین نتیجه‌ها را گرفته و با بالاترین ثبات وارد دیدارهایمان شویم. در سال‌های اخیر بسیاری از تیم‌های بزرگ از لیگ قهرمانان اروپا بیرون مانده‌اند. شاید امسال نوبت ما باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.