آلگری: از نوع واکنش میلان iبه شرایط کنونی خوشحالم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

مربی روسونری از شاگردانش برابر انتقادها دفاع نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میلان هفته نهم سری A را با پیروزی یک بر صفر برابر جنوا پشت سر گذاشت تا پس از مدت‌ها موفق iبه شکست حریفی شود. استفان الشعراوی زننده تک گل پیروزی‌بخش میلان در ابن بازی بود.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی قرمز و مشکی‌پوشان که این روزها با فشار سنگین منتقدان رو‌به‌رو است، پس از سه باخت پی‌درپی شاگردانش فرصتی یافت تا iبه دفاع از آنها بپردازد: “هر وقت که تیم عملکرد خوبی را از خود ارائه داده، آسوده بوده‌ام. انتقاد از تیم بیش از اندازه بسیار است؛ آن هم با در نظر گرفتن چیزی که در میدان دیدیم.”

او ادامه داد: “موقعیت میلان تنها iبه نتیجه و نه عملکرد بازیکنان مربوط است. بدیهی است که در نیمه اول می‌توانستیم گلزنی کنیم ولی صحنه‌های بحث برانگیزی هم در این نیمه در محوطه جریمه وجود داشت.”

سرمربی میلان با ستایش از بازیکنان عنوان نمود: “روی‌هم‌رفته از این برد راضی هستم. این نتیجه را در شرایطی سخت iبه دست آوردیم. از نوع واکنش تیم خوشحال هستم.”

آلکساندر پاتو، مهاجم برزیلی میلان پس از مدت‌ها دوری iبه سبب آسیب‌دیدگی برابر جنوا iبه میدان رفت. مربی ۴۵ ساله میلان درباره او هم گفت: “پاتو را در نیمه دوم تعویض نمودم چرا که خسته بود. او در ماه‌های قبل iبه ندرت بازی نموده بود و شدنی نمی باش از او آمادگی همیشگی را انتظار داشت. او روی‌هم‌رفته عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داد.”

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.