آلیا خطاب به اصلاح‌طلبان: به کجا می‌روید؟ اکنون زمان خدمت به مردم است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو جبهه پایداری خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: به کجا می‌روید؟ اکنون زمان خدمت به مردم بوده و مطرح کردن مباحث انتخابات مجلس زودهنگام است.

“فاطمه آلیا” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات یکی از اصلاح‌طلبان مبنی براینکه “در صورت رد صلاحیت شدن در انتخابات مجلس آتی موضع‌گیری خواهیم کرد” اظهار داشت: اصل قضیه قانون‌گرایی است که اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند از آن استفاده ابزاری کنند؛ قانون‌گرایی میثاق مشترک ملت ماست که همگی بایستی به آن وفادار باشند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: این تجارب بارها اتفاق افتاده چراکه ما در اواخر مجلس ششم هم دیدیم، عده‌ای با همان قانون به مجلس شورای اسلامی آمدند و مشاهده کردند همان قانون موافق میل و هوسشان نیست و علیه آن تحصن کردند و سعی کردند مجلس را که یکی از ارکان کشور ماست به تشنج بکشانند.
 
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه ما نظام مردم‌سالاری دینی کم نظیری در دنیا داریم، افزود: نظام ما به مردم اتکا دارد و این مردم در مقاطع مختلف نشان دادند که اجازه نمی‌دهند کسی به شاخصه‌های مردم‌سالاری دینی و ارکان قانون اساسی لطمه وارد کند.
 
آلیا خطاب به اصلاح‌طلبان بیان داشت: به کجا می‌روید؟ اکنون زمان خدمت به مردم بوده و مطرح کردن مباحث انتخابات مجلس زودهنگام است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این ادعاها از سوی اصلاح‌طلبان از مصادیق قدرت‌طلبی است که همواره مردم ما از آن بیزارند، چراکه آنان برای رسیدن به قدرت از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنند.
 
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه این گونه اظهارات از سوی اصلاح‌طلبان توهین به مردم بوده و نوعی خط و نشان کشیدن برای نظام است، اضافه کرد: این یک دافعه برای آنان دارد؛ اصلاح‌طلبان بدانند که این گونه افکار عمومی و مردم را بیشتر از دست می‌دهند ما همیشه آنها را و کسانی را که ادعای خدمت به مردم دارند دعوت می‌کنیم تا به ملت توجه کرده و به آغوش آنان باز گردند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.