آماده باش درمانگاهها و اورژانس شرکت شهر سالم در روزهای آلوده پایتخت

۱۶م آذر ،
ممتاز نیوز : مراکز بهداشتی درمانی و اورژانس شرکت شهر سالم شهرداری تهران با توجه به هوای آلوده پایتخت در روزهای تعطیل آتی به حالت آماده باش درآمده و به ارائه خدمات می پردازند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر غفاری مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: با توجه به شرایط اضطراری هوای پایتخت ۱۶ مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس این شرکت از فردا تا پایان تعطیلات پذیرای شهروندان خواهند بود و خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات غیرمترقبه و هماهنگی ها و برنامه ریزی های به عمل آمده، مراکز بهداشتی درمانی مناطق ۱، ۳ و ۵ در روزهای آلوده پایتخت همانند روزهای قبل بصورت شبانه روزی فعالیت می کنند و در صورت بروز مشکلات پذیرای شهروندان خواهد بود.

غفاری افزود: بر این اساس مراکز بهداشتی درمانی مناطق ۴، ۶، ۸، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰ ، کلینیک تخصصی منطقه ۴ و درمانگاه شهدای شهرداری منطقه ۱۹ نیز در روزهای تعطیل همانند روزهای عادی به ارائه خدمات بهداشتی درمانی می پردازند.

بر این اساس واحد اورژانس شرکت شهر سالم در این تاریخ به صورت ۲۴ ساعته با تمامی امکانات و پرسنل و استقرار آمبولانس در محل برج میلاد تهران، باغ موزه دفاع مقدس، ساختمان مرکزی شهرداری تهران، شرکت شهر سالم و مرکز بهداشتی درمانی منطقه ۵ در فلکه دوم صادقیه، به ارائه خدمات اورژانس به پرسنل شهرداری و شهروندان خواهد پرداخت.

شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سامانه تلفن شبانه روزی ۱۸۴۲ و یا شماره ۲۲۳۱۳۰۴۵ تماس بگیرند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.