آماده باش نیروهای راهداری گیلان با شروع دور دوم سفرهای تابستانی

به منظور ارائه خدمات مناسب به مسافران و رانندگان و تحقق سفری سالم، تدابیر ایمنی برای مسافرت‌های تابستانی در قا لب عملیات راهداری در سطح راههای استان گیلان به اجرا در آمد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، شعبانپور قائم مقام وزیرومدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اعلام این مطلب گفت: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان مرحله دوم سفرهای تابستانی آغاز شده و در این راستا ایمن سازی وافزایش سطح خدمات وسرویس دهی به مسافران از مهمترین مسائلی است که مورد توجه قرار گرفته است.
در این راستا پاک سازی شانه راه ها، علف زنی حاشیه راه و آشکارکردن تابلوها، بازدید ازعلایم ، چراغ های چشمک زن وخط کشی معابر برای رفع نقص ،ترمیم سرعت گیر های موجود با شیوه اجرای استاندارد سرعتگیر از نوع آسفالتی ، جمع آوری دست فروشان در حاشیه راه ها،اصلاح شیب شیروانی جاده ها، لکه گیری و اصلاح رویه راه ها در دستور کار قرارگرفت.
همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ها و استان، تابلوهای محدودیت سرعت، تابلوهای پیام متغیر، تعیین محدوده سرعت در بزرگراه ها، تعمیر و نصب علایم ایمنی در محل تقاطع ها و نقاط پرحادثه و قبل از دور برگردانها ، برقراری منظم گشت های راهداری باآرم و چراغ گردان در طول محورهای استحفاظی از دیگر فعالیت های است که در راهداری تابستانی مورد توجه قرار گرفته است.
مهندس شعبانپوربا اشاره به فصل برداشت برنج خاطرنشان کرد: به منظور ایمنی بیشتر و جلوگیری از تصادفات توسط رانندگان غیر بومی ،از پخش ودپوی برنج ودیگر محصولات کشاورزی در سطح حاشیه راهها جلوگیری بعمل آید.
وی همچنین ازمراجع ذیصلاح درخواست کرد به منظورحفظ جان مسافرین ومردم شریف با دستفروشان حاشیه راهها برخورد جدی شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.