آماده سازی بوستان های جنوب تهران برای گردش های تابستانه

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۲۰ تهران از بازپیرایی و بهسازی بوستان ها و فضاهای سبز میادین، حاشیه بزرگراه ها و مبادی ورودی این منطقه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سعید شیرازی با اشاره به این خبر گفت: به منظور زیباسازی منظر عمومی شهر و آماده سازی فضاهای سبز شهری و موقعیت های گردشی در فصل تابستان تمامی بوستان ها و قطعه های فضای سبز میادین بازپیرایی و آماده گردش های تابستانه شهروندان شده است.
 
شیرازی با اشاره به احداث  ۳۰ هزار مترمربع فضای سبز شهری، طی ماه های اخیر در سطح منطقه ۲۰ خاطرنشان کرد: ورودی بزرگراه شهید رجایی، حاشیه بزرگراه شهید کریمی، بزرگراه امام علی(ع)، پل صوفی رازی، پل شهید آوینی، بوستان های فجر، یونسی میرزا از موقعیت های تازه احداث در این منطقه است که ۲۹ هزار و۱۰۰ اصله درخت و درختچه اعم از توت، رز، نسترن، بید مجنون و سرو لامنسون در آن محل ها کاشته شده است.
 
وی سرانه فضای سبز منطقه ۲۰ با احتساب جنگل کاری های محدوده حریم را ۴۵ مترمربع برشمرد و تصریح کرد: توسعه فضای سبز و بوستان های شهری از اولویت های مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است به نحوی که این منطقه در حال حاضر دارای ۱۳۸ بوستان و حدود ۵ هزار هکتار عرصه جنگل کاری است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.