آماده شدن مایکروسافت برای انتشار ویندوزفون های پیشرفته ۸

مایکروسافت در حال تایید درخواست برای موبایل هایی باسیستم عامل ویندوز ۸ SDK است. اما این انتخاب را فقط تعداد کمی پذیرفتند.بقیه توسعه دهندگانی که موافق هستند مجبورند این تاخیر را تحمل کنند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی،  مایکروسافت درحال آماده شدن برای انتشار  ویندوزفون های پیشرفته ۸ است و فقط برای انتخاب گروهی از توسعه دهندگان کارش را متوقف کرده است.

win phone 8 آماده شدن مایکروسافت برای انتشار ویندوزفون های پیشرفته 8در یکی از پست های وبلاگی رئیس بازار فروش ویندوز  Todd Brix اعلام کرد : که مایکروسافت در حال شروع به کار برای دسترسی به SDK بوده که شک و درنگ در انتخاب  برنامه نویسان مناسب این محصولش برای انتشار نسخه های جدید سیستم عامل های تلفن همراه مانع آن شده است . هرچند با انتخاب نفرات مناسب این محصول بزودی به بازار عرضه خواهد شد. بیشترین دانلود این نرم افزارها مربوط به توسعه دهندگان بازارهای فروش بوده است.

Brix  همچنین اظهار داشت : کسانی که از این سیستم عامل استفاده میکنند در اجرای آن،تنها اجازه داخل شدن دارند و از بعضی اطلاعات محرمانه اطلاعی ندارند،چون مایکروسافت درحال تلاش برای حفظ خصوصیات محرمانه سیستم عامل ها و جلوگیری از لو رفتن آنهاست !

برخی از توسعه دهندگانی که به بخش نظرات این مطلب واکنش تندی  نشان دادند در عمل به شرایط شرکت مایکروسافت بی نقش بودند.

 آماده شدن مایکروسافت برای انتشار ویندوزفون های پیشرفته 8

خبر های مرتبط:

  1. رونمایی ویندوزفون ۸ مایکروسافت تادو هفته دیگر
  2. سرویس پک ۱ ویندوز ۷ آماده برای انتشار
  3. انتشار هشدار امنیتی مایکروسافت برای غیرفعال گجت‌های ویندوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.