آمادگی ال.جی برای دستیابی به جایگاه برتر در نسل تکنولوژی‌های آتی

در نمایشگاه IFA ۲۰۱۲ برلین، شرکت ال.جی اعلام کرد که به دنبال دستیابی به یک موقعیت مستحکم و رشدی چشمگیر، توسط ارتقاء تکنولوژی‌های موجود تا بالاترین حد ممکن و ایجاد فضایی جهت مشاهده سرعت، خلاقیت و نمایش میزان اهمیت این دو مقوله در صنعت تلویزیون و گوشی‌های همراه می‌باشد.

به گزارش ایتنا به گفته مدیران ارشد این بخش، ‌ال.جی به خوبی در راه دستیابی به مقام اول در بازار جهانی تلویزیون قدم برداشته و با عرضه تلویزیون OLED و CINEMA ۳D هوشمند خود توانسته به رشد چشمگیری دست یابد.

دستیابی به موقعیت مستحکم در رهبری بازار تلویزیون‌های OLED
بر اساس مزیت‌های به دست آمده از طریق تکنولوژی WRGB، شرکت ال جی قصد دارد عرضه تلویزیون ۵۵ اینچی OLED خود را از سال جاری در کره آغاز نماید.
همزمان، برای تحکیم موقعیت خود در بازار و پیشی گرفتن از رقبا و ارائه محصولات جدید، ال.جی قصد دارد که تولید تلویزیون‌های OLED خود را به همراه نسل بعدی محصولات متنوع در سال ۲۰۲۴ گسترش دهد.

تلویزیون‌های OLED از اهمیت استراتژیک ویژه‌ای برای ال.جی برخوردار می‌باشند.
سرعت توسعه تکنولوژی WRGB در شرکت‌های LG Electronics و LG Display ابتدا کاملا” در تلویزیون‌های OLED آنها مشهود بوده و سپس شروع به تولید تلویزیون‌هایی با نوآوری‌های جدید نمودند.

در حال حاضر ال.جی سعی در تقویت تمامی این مراحل برای پروژه‌های آتی دارد.
همچنین با ارتقاء محصولات خود توسط بخش تحقیق و توسعه و همکاری با شرکت‌های زیرمجموعه خود مانند LG Display و LG Innotek به اهداف خود تحقق می‌بخشد.
در بخش توانمندی‌های تولید نیز، ال.جی در نظر دارد که زیربنای محکم‌تری در مقایسه با رقبای خود از طریق سرمایه‌گذاری و توسعه همکاری خود با LG Display ایجاد نماید.

برتری بازار تلویزیون‌های سه بعدی هوشمند
ال جی قصد دارد همچنان به گسترش تولید موفق تلویزیون‌های CINEMA 3D خود که مجهز به تکنولوژی FPR می‌باشد ادامه دهد.
طیف وسیع تلویزیون‌های سه بعدی ال جی، از ۳۲ تا ۸۴ اینچ، درک افراد را از عبارت LG=3D افزایش داده است.

علاوه بر گسترش تولید تلویزیون‌های CINEMA 3D، ال جی در معرفی محصولاتی جدید و متفاوت برای دستیابی به رتبه اول جهانی در فروش تلویزیون‌های سه بعدی تمرکز دارد.
‌به عنوان مثال می‌توان به تلویزیون UD 3D ال جی اشاره کرد.
همچنین تلویزیون‌های ۸۴ اینجی ال جی نیز که در سال جاری به بازار عرضه شده‌اند از نمونه‌های موثر در استحکام موقعیت ال.جی در بین رقبای خود بوده است.

در بخش تلویزیون‌های هوشمند،‌ ال جی سعی دارد جایگاه اول را در زمینه اتحادیه تلویزیون‌های هوشمند به همراه شرکای اصلی خود کسب نموده و برنامه‌های کاربردی سازگار با تلویزیون‌های هوشمند را بر پایه اینترنت راه‌اندازی نماید.
این امر به تقویت جایگاه ال جی در بازار تلویزیون‌های هوشمند کمک شایانی می‌نماید.

افزایش تعداد محصولات در جهت رشد هر چه بیشتر
برای دستیابی به جایگاه اول در بازار جهانی تلویزیون،‌ال جی سعی در بهبود محصولات خود و تولید مدل‌هایی جدید به همراه تکنولوژی‌های به روز و منحصر به فرد دنیا دارد.
گروه محصولات صوتی و تصویری ال.جی در آینده در گروه‌های جدیدی طبقه‌بندی شده و با استراتژی‌های جدید وارد بازار خواهند شد.

تمامی محصولات با توجه به ویژگی‌ها و مصرف کننده مربوط به خود،‌ در گروه‌هایی چون محصولات جدید،‌ پیشرفته، دارای تولید انبوه و معمولی دسته‌بندی می‌شوند.
به عنوان مثال تلویزیون‌های OLED و UD 3D در گروه محصولات جدید قرار داشته و در بازارهای منتخب عرضه خواهند شد.
ال جی همچنین قصد دارد تولید محصولات خود،‌ مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی CINEMA SCREEN را افزایش داده تا بتواند تقاضای بازار برای برخورداری از صفحه نمایش‌های بزرگ و سینمای خانگی واقعی را برآورده سازد.

در انتها لازم به ذکر است که ال جی به گسترش تولید محصولات اصلی خود با تمرکز به حضور در بازارهای نوپا‌ ادامه خواهد داد. به ویژه قصد دارد تلویزیون‌های هوشمند و LED را با قیمت و در ابعاد مختلف به بازار عرضه نماید.
ارزش افزوده با ارائه محصولاتی مشخص برای بازارهای منطقه‌ای و بر اساس نیازمندی‌های آنها ایجاد می‌گردد.
همچنین ال جی در نظر دارد خطوط تولید محصولات خود را در بازارهای نوپا افزایش دهد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.