آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی آب و برق به یمن

سه شنبه ۱۰ مرداد – ۰۳:۲۸:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در دیدار معاون وزیر نیرو با وزیر برق یمن اعلام شد؛

بزرگنمایی:  

معاون وزیر نیرو در امور پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس، از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت آب و برق به یمن خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، “سیدمسعود حسینی” در جریان سفر دو روزه به صنعا، با وزیر برق یمن دیدار کرد.
در این دیدار، معاون وزیر نیرو ضمن تشریح توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های صنعت آب و برق، آمادگی کشورمان را  برای صدور خدمات فنی و مهندسی به یمن اعلام کرد.
وزیر برق یمن نیز در این دیدار با اشاره به ریشه های فرهنگی و تاریخی دو کشور، از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران ابراز خشنودی کرد و گفت: روابط برادرانه دو کشور تحت تاثیر برخی اظهار نظرها و مشکلات قرار نخواهد گرفت.
دکتر “صالح حسن سمیع” ابراز امیدواری کرد: کشور یمن که با مشکلات زیادی در زمینه تولید انرژی و برق مواجه است، از خدمات فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه بهره مند شود.
وی برگزاری و فعال کردن کمیسیون همکاری های مشترک دو کشور را فرصت مناسبی برای بررسی و توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه های اقتصادی و آب و برق اعلام کرد.
براساس این گزارش، معاون وزیر نیرو در امور پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس که در راس هیاتی به منظور تسلیم پیام دعوت دکتر “محمود احمدی نژاد” رییس جمهوری به “عبدالربو منصور هادی” رییس جمهوری یمن برای شرکت در اجلاس آینده سران کشورهای عضو عدم تعهد به صنعا سفر کرده است، شب گذشته در ضیافت شامی که توسط دکتر “علی مثنی حسن” قایم مقام وزیر خارجه یمن با حضور سفیر کشورمان و شماری از مسئولان ریاست جمهوری و وزارت خارجه آن کشور ترتیب یافته بود، شرکت کرد.    

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۳۱۱۵۲۸۰۴۰۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.