آمادگی تفنگداران نیروی دریایی ارتش برای دفاع نقطه‌ای از سواحل کشور

۱۰م دیماه ،

جانشین تیپ تفنگداران دریایی امام حسین(ع) با اشاره به استقرار یگان‌های مختلف نیروی دریایی ارتش در قسمت‌هایی از سواحل دریای عمان گفت: ماموریت اصلی در این مرحله از عملیات این است که در برابر هرگونه نیروی مهاجمی که از سمت دشمن به سمت ساحل تا عمق ۲۴ مایلی وارد محوطه آب‌های سرزمینی ما می‌شود، وارد عمل شده و از خود دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به بندرعباس، ناخدا یکم احمد عزیزی در سومین روز رزمایش تخصصی ولایت ۹۱ نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله اول عملیات امروز ابتدا آماده‌سازی یگان‌ها، تجهیز نفرات و بارگیری مهمات و امکانات همراه را انجام دادیم و به سمت منطقه مسئولیت خود در سواحل دریای عمان ستون کشی کرده و در نقاط از پیش تعیین شده مستقر شدیم.

جانشین تیپ تفنگداران دریایی امام حسین(ع) افزود: این مرحله اصلی عملیات امروز بود که در شش، هفت قسمت از سواحل دریای عمان مستقر بوده‌ایم و در پایگاه عملیاتی جلو و مقدم خود برای دفاع از سواحل دریای عمان آماده هستیم.

وی تصریح کرد: ماموریت اصلی در این مرحله از عملیات این است که در برابر هرگونه نیروی مهاجمی که از سمت دشمن به سمت ساحل تا عمق ۲۴ مایلی وارد محوطه آب‌های سرزمینی ما می‌شود، وارد عمل شده و از خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.