آمادگی ارتش برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور برگزاری کنکور سراسری

رئیس ستاد ارتش در تماس تلفنی با وزیر بهداشت آمادگی ارتش را برای واگذاری مکان‌های عمومی به منظور کمک در برگزاری کنکور سراسری اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنا بر تدبیر فرمانده کل ارتش، همان طور که روز گذشته هم در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان نیروهای مسلح اعلام کردیم، آمادگی داریم برای تسهیل در برگزاری کنکور سراسری، فضاهای پادگانی خود را در سراسر جغرافیای کشور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم تا از فشردگی جمعیت جلوگیری شود.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط به وجود آمده و در راستای رعایت هر چه مطلوب‌تر پروتکل‌های بهداشتی آمادگی واگذاری مکان‌های عمومی شامل ورزشگاه‌ها، مساجد و سالن‌های بزرگ برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

وی افزود: علاوه بر مکان‌های عمومی، فضای مراکز آموزشی آجا به ویژه شش دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی، آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند زیستی ارتش از ابتدای شروع بیماری کرونا در زمینه های مختلف بهداشتی درمانی و تولید مواد ضد عفونی و ماسک در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی بوده و تا پایان عادی شدن وضعیت آماده کمک‌رسانی به ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

سعید نمکی وزیر بهداشت نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن قدردانی از ارتش گفت: در صورت اعلام نیاز وزارت علوم، از ظرفیت‌های ارتش در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.