آمادگی تیم بسکتبال کارکنان خانگیران برای اعزام به المپیاد سراسری شرکت ملی گاز

مسئول هماهنگ کننده هیات بسکتبال کارکنان پالایشگاه خانگیران خبر داد؛

مسئول هماهنگ کننده هیات بسکتبال کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از آمادگی تیم بسکتبال کارکنان برای اعزام به المپیاد ورزشی سراسری شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

بولتن نیوز: به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، حسن سید آبادی با اعلام این خبر افزود: از آنجا که تاکنون پالایشگاه دارای تیم بسکتبال نبوده است در شش ماهه دوم سال ۹۰ از طریق امور ورزش کارکنان و رئیس منابع انسانی، درخواست تشکیل تیم بسکتبال پالایشگاه را داشتیم.

وی اظهارداشت: پس از انجام مکاتبات اداری مبنی بر تشکیل تیم بسکتبال کارکنان، رئیس خدمات ورزش و رئیس امور منابع انسانی پالایشگاه با این درخواست موافقت نمودند.

سیدآبادی با بیان این که اعضا تیم بسکتبال از لحاظ فنی با ساختار این رشته ورزشی آشنایی نداشتند تصریح کرد: در همین زمینه از هیات بسکتبال استان خراسان رضوی درخواست معرفی یک مربی را داشتیم که بتوانیم تمرینات تیم را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: پس از معرفی مربی از سوی هیات بسکتبال استان، تمرینات تیم بسکتبال کارکنان پالایشگاه از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و در طول هفته اعضا تیم در روزهای یکشنبه و سه شنبه به انجام تمرینات زیر نظر مربی پرداختند.

مسئول هماهنگ کننده هیات بسکتبال کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد اضافه کرد: به دلیل فرصت کم، تمرینات به صورت مستمر پیگیری شد.

سیدآبادی خاطر نشان کرد: در همین راستا و قبل از اعزام تیم به المیپاد سراسری شرکت ملی گاز ایران بازی های تدارکاتی با سایر تیم ها برنامه ریزی شده است.

وی همچنین از انجام نخستین بازی تیم بسکتبال کارکنان پالایشگاه خانگیران با تیم منتخب بسکتبال شهرداری مشهد خبر داد و گفت: این بازی امشب ساعت ۳۰/۱۸ در سالن ایثار شهرک شهید مهاجر برگزار می شود.

مسئول هماهنگ کننده هیات بسکتبال کارکنان پالایشگاه یادآور شد: انجام بازی های مقدماتی با هدف آمادگی هرچه بیشتر اعضا تیم جهت حضور در المپیاد سراسری شرکت ملی گاز ایران پیگیری می شود و خوشبختانه اعضا تیم در آمادگی مطلوبی به سر می برند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.