آمادگی دانشگاه‌ها برای برگزاری نشست‌های علمی انتخاباتی

۲۱اردیبهشت،

14-421.jpg

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از آمادگی دانشگاه‌ها برای برگزاری نشست‌های علمی در حوزه انتخابات خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر جلیل دارا در نشست شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه شهید با هنر کرمان، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شان علمی دانشگاه‌ها و حضور قشر فرهیخته جامعه، ضروری است که دانشگاه‌ها متولی برنامه‌های انتخاباتی از دیدگاه علمی باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری در انتخابات، اظهارکرد: تشکل‌های دانشجویی را باید مورد حمایت قرار دهیم تا به عنوان میزبان کاندیداها تلاش در خور شانی را جهت فعال‌سازی فضای دانشگاهی در عرصه انتخابات و حضور کاندیداها داشته باشند.

وی افزود: همواره دشمنان نظام به دنبال این می باشند که از کمترین و کوچکترین و مشکل فرهنگی در دانشگاه‌ها بهره‌برداری و بزرگ‌نمایی کنند و ناکارآمدی و آرامش زدایی را در پیش گیرند و از هر پتانسیل جهت برهم زدن آرامش استفاده کنند.

دارا ادامه داد: در این میان تعامل بیشتر مسئولان دانشگاه جهت هماهنگی بیشتر بین تشکل‌ها و دعوت به وفاق ضمن پویایی فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه و محیطی آرام می‌تواند جریان فتنه را از رسیدن به مقاصدشان بازدارد و با هیجان و تنش و بی‌ثباتی مقابله کند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، گفت: دعوت از کاندیداها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تقویت نشریات دانشجویی، بکارگیری انجمن‌های علمی، تریبون‌های آزاد دانشجویی، اطلاع رسانی مفید و سازنده از موضوعاتی است که دانشگاه‌ها را در برگزاری مناسبت‌تر انتخابات فعال می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.