آمادگی سپاه پاسداران در مواجه با هر نوع تهدید/ پیشرفت‌های شگفت‌انگیز نیروی زمینی سپاه نسبت به قبل

اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار عراقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دشمن می‌داند که سپاه پاسداران نسبت به دهه قبل به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی دست یافته است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به هر نوع تهدیدی در داخل کشور و نقاط مرزی آمادگی کامل دارد.

سردار عبدالله عراقی در گفتگو با خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش سپاه پاسداران به ماجراجویی احتمالی نیروهای متخاصم چه خواهد بود، گفت: یکی از وظایف اصلی نیروهای مصلح ایجاد امنیت برای ملت و سرزمین است و سپاه پاسداران که جزئی از نیروهای مسلح است با رصد دائمی تهدیدات به آموزش، تجهیز و سازماندهی نیروهای خود می‌پردازد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به هر نوع تهدیدی در داخل کشور و نقاط مرزی آمادگی کامل دارد.

عراقی افزود: دشمن توانمندی نیروی زمینی سپاه پاسداران را رصد می‌کند و می‌داند که این نیرو نسبت به دهه قبل به پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی دست یافته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در ادامه تصریح کرد: با توجه به خودکفایی سپاه پاسداران در به کارگیری تجهیزات بهینه شده و تاکتیک‌های نظامی، پیش‌بینی‌ می‌کنیم که دشمن فرامنطقه‌ای هیچ گونه حرکتی را در سطح منطقه انجام نخواهد داد.

عراقی با بیان اینکه پاسخ ایران به تهدیدات دشمن کوبنده خواهد بود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صورت تهدید تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران از سوی دشمن، واکنشی نشان خواهد داد که یک نقطه عطف تاریخی خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات سپاه پاسداران در مقابله با گروهک‌های تروریستی شرق و شمال غرب کشور گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران توانسته است با ایجاد جاده‌های مرزی در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور و همچنین مسلح کردن عشایر و سران طوایف، امنیت پایدار را در نقاط مرزی کشور فراهم کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در پایان خاطر‌نشان کرد: امنیت پایداری که با سازماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دورترین نقاط مرزی کشور ایجاد شده است، به طور ملموس در زندگی روزمره مردم تاثیر گذاشته است.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.