آمادگی سیمان لامرد برای احداث اسکله در منطقه‌ی ساحلی فارس

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد با تبریک پیوستن استان فارس به خلیج‌فارس، گفت: آماده‌ایم تا اولین اسکله را در نقطه مناسبی که مسوولان صلاح بدانند، احداث کنیم.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) «ابراهیم غلام‌زاده» دیروز (جمعه) در کنفرانس خبری، گفت: پیوستن استان فارس پس از یک دوره‌س ۴۰ ساله به خلیج‌فارس، یک اتفاق بزرگ و زمینه‌ساز تسهیل در روابط تجاری و اقتصادی این استان و دیگر استان‌های هم‌جوار با سایر کشورهاست.

وی گفت: این یک فرصت طلایی برای برطرف کردن بخشی از مشکلات حمل و نقلی صادرکنندگان محصولات ایرانی در استان فارس به دیگر نقاط جهان است.

مدیر عامل شرکت کارخانجات سیمان لامرد با اشاره به نبود امکانات مناسب تفریحی در نقاط ساحلی خلیج‌فارس، تصریح کرد: این شرکت آمادگی احداث منطقه تجاری، تفریحی و گردشگری را در نقطه‌ی ساحلی استان فارس و بسترسازی برای استفاده‌ی عموم مردم از امکانات ایجاد شده در آن منطقه را دارد.

غلامزاده هم‌چنین گفت: تا پیش از این برای ارسال محموله‌های صادراتی از طریق دریا، باید ثبت گمرک را در یکی از استان‌های بوشهر یا هرمزگان انجام می‌دادیم و از طرفی برای انجام هماهنگی‌های اداری، فرصت‌های فراوانی را از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: با پیوستن استان فارس به خلیج‌فارس و وجود جاده‌ی دسترسی مناسب، بی‌تردید شاهد شکوفایی اقتصاد صادراتی استان و کشور خواهیم بود.

غلام‌زاده یادآور شد: مزیت‌های ایجاد شده به‌واسطه‌ی پیوستن فارس به خلیج‌فارس، تنها منافع استان فارس را تامین نمی‌کند بلکه برای همه‌ی استان‌های هم‌جوار نیز بستر رشد و تعالی را فراهم می‌کند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.