آمادگی کامل فرودگاه امام خمینی (ره) برای ورود سران نم به تهران

به گزارش خبرنگار مهر مرتضی دهقان مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه ورود وزیران خارجه و هیئت های کشورهای عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر اینکه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای ورود مهمانان اجلاس غیر متعهد ها برنامه ریزی های زیادی را انجام داده است، گفت: برنامه ریزی های ما به گونه ای بوده است که در کنار ورود مهمانان اجلاس عدم تعهد مشکلی برای مسافران عادی به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه تاکنون مهمانان اجلاس عدم تعهد به راحتی و بدون هیچ مشکلی وارد فرودگاه مهرآباد شده اند، افزود: با توجه به اینکه هم اکنون در فصل تابستان قرار داریم علاوه بر پروازهای عادی پروازهای فوق العاده برنامه ریزی شده است  این پروازها بدون هیچ مشکلی با وجود برگزاری اجلاس نم در تهران انجام می شود و برنامه های عادی و فوق العاده فرودگاه پابرجاست.

دهقان همچنین با اشاره به تدابیر فرودگاه امام خمینی (ره)برای مسافران گفت: با تدابیر اندیشیده شده پارکینگ های این فرودگاه توسعه داده شد.

مدیر فرودگاه بین المللی امام خمینی همچنین به مردم و مسافران پیشنهاد کرد چهار ساعت زودتر به فرودگاه بیایند مدارک سفر به صورت کامل همراه داشته باشند و همچنین عوارض خروج از کشور را در بانک های سطح شهر پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی امام خمینی به عنوان پشتیبان فرودگاه مهرآباد برای فرود هواپیماهای اختصاصی سران و برخی وزیران خارجه عضو جنبش عدم تعهد آمادگی کامل و صد در صدی دارد، گفت: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است وزرای خارجه و برخی سران کشورها تا آخرین ساعات امروز وارد تهران شوند.

دهقان همچنین گفت: بر اساس پیش بینی ما مهمانان اجلاس جنبش عدم تعهد تا بامداد روز افتتاحیه اجلاس سران وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خواهند شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.