آمادگی ‌ارتش برای برقراری امنیت انتخابات‌

۱۹اردیبهشت،

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: احتمال این هست که بعضی گروهک‌ها یا اشخاصی بخواهند انتخابات را تحت تاثیر خود قرار بدهند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از استقرار نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور خبر داد و گفت: ‌برای برقراری امنیت انتخابات‌ آمادگی کامل داریم.
 
امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه شمال شرق نزاجا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: یگان‌های بسیاری از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها مستقر می باشند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و تمهیدات ارتش برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور در مقابل خطرات احتمالی خاطرنشان کرد: طبیعی است که یکی از اقدامات اصلی و اساسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشدید اقدامات امنیتی در مرزهاست.
 
پوردستان افزود: یگان‌های بسیاری از نیروی زمینی ارتش در مرزها مستقر شده‌اند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: احتمال این هست که بعضی گروهک‌ها یا اشخاصی بخواهند انتخابات را تحت تاثیر خود قرار بدهند.
 
پوردستان تاکید کرد: یگان‌های ارتش در مرزها این آمادگی و هوشیاری را بیشتر از قبل دارد که حرکات آنها را خنثی کند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش در کنار مردم در انتخابات شرکت می‌کند، تصریح کرد: در داخل کشور تمام پادگان‌ها برای حضور و برقراری امنیت یک انتخابات پرشور و مردمی آماده می باشند.
 
وی افزود: همه سربازان ارتش بدون اینکه اعمال نظری شود آماده می باشند با پیروی از امر مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.