آمار عجیب محمود یاوری؛ چهار سال هفت تیم / فجر هشتمین تیم سرهنگ می‌شود؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمود یاوری ۷۴ ساله در حال خلق یک رکورد به یاد ماندنی است که می تواند حتی در سطح فوتبال دنیا رکوردی برای این مربی کهنه کار محسوب شود.

به گزارش ممتاز؛ او که اکنون عهده دار تیم مس کرمان است و تقریبا کارش را با فجر سپاسی تمام کرده تا هفته آینده روی نیمکت این تیم بنشیند در طول چهار سال قبل حتی یک روز هم بیکار نبوده است و در این مدت هدایت ۷ تیم را تجربه کرده است. در لیگ ایران هیچ مربی را سراغ نداریم که در طول چهار سال ۷ تیم را هدایت کرده باشد. او سال ۲۰۱۰ از راه آهن به شاهین بوشهر رفت، با سقوط شاهین فصل بعد با صبای قم بود؛ در همان سال ۲۰۱۰٫ وقتی از صبا اخراج شد پاس همدان را انتخاب کرد که با این تیم در سال ۲۰۱۱ موفق نبود تا در همان فصل مربیگری تیم بحران زده استیل آذین را بپذیرد و باز هم همان فصل به پاس برگشت که هر دو تیم هم سقوط کردند . سرهنگ دو سال با آرامش را پشت سر گذاشت و مربی فجر سپاسی بود که در نهایت پایان فصل از این تیم جدا شد . وقتی مدیران ذوب آهن با فرهاد کاظمی به اختلاف برخوردند و کار آنها به دو بازی پلی آف نکشید ؛ مدیران این تیم اصفهانی دنبال مربی بودند اما چه کسی بهتر از یاوری برای دو بازی . در نهایت ذوب در لیگ ماند اما کنار رفتن از نیمکت ذوب‌آهن، حاصل کار یاوری در این دو بازی بود .
پس از جریانات ابتدای فصل مس کرمان و استعفای مجتبی تقوی بدون حتی یک بازی مربیگری برای مس، مدیریت وقت مس دیگر تردیدی نداشت که در این مقطع فقط باید یاوری را جانشین تقوی کند اما این انتخاب تا به امروز برای مس مطلوب نبوده است و او نتایج خوبی در مس نگرفت تا اینکه بازهم خبر حضور او در فجر سپاسی این روزها خبر اصلی لیگ برتر است . او علاقه دارد به شیراز بازگردد تا در طول چهار سال هشتیمن تیم خود را تجربه کند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.