آمار مشترکان تلفن همراه در کشور

۱۶ام بهمن ،

ممتازنیوز: شرکت مخابرات ایران در آغاز سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شمار مشترکان تلفن همراه را ۵۵ میلیون و شمار خطوط تلفن ثابت را ۲۷ میلیون خط اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت مخابرات ایران بیش از ۲۷ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵۵ میلیون مشترک تلفن همراه دارد.

با وجود این تعداد مشترک، ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور به بیش از ۳۵٫۷۹ درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه شرکت مخابرات ایران به بیش از ۷۳٫۳۷ درصد رسیده است که از مجموع ۵۵ میلیون مشترک تلفن همراه ، ۱۶ میلیون مشترک تلفن همراه دائمی و بیش از ۳۹ میلیون مشترک تلفن همراه اعتباری مخابرات می باشند.

تعداد شهرهای تحت پوشش تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار به ۱۱۶۳ شهر و جاده های تحت پوشش تلفن همراه به میزان ۶۴ هزار کیلومتر با بیش از ۲۲ هزار آنتن BTS در سراسر کشور رسیده و شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که در حال حاضر بیش از ۴۵۸۰۰ روستا در سراسر کشور تحت پوشش سراسری ارتباطات مخابراتی کشور قرار دارد.

شرکت مخابرات ایران در حال حاضر با بیش از ۲۷۱ اپراتور در سراسر جهان ارتباط رومینگ دارد و تعداد کل کشورهای تحت رومینگ بین الملل ۱۱۲ کشور است. 


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.