آمار هر قدمتان را داشته باشید +دانلود

۰۹اردیبهشت،

نرم افزارهای کاربردی هر کدام در شرایط خاص برای کمک به اشخاص خاظر می شوند و استفاده از آن ها ممکن است در هر لحظه نیاز شود پس بهتر است بهترین نرم افزارها را همیشه در اختیار داشته باشید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، پیاده روی یکی از بهترین ورزش ها برای تناسب اندام، افزایش طول عمر و… است. بسیاری از پزشکان همیشه پیشنهاد می کنند روزانه ۳۰ دقیقه یا حداقل ۱۰۰۰ قدم پیاده روی کنید.

شمردن هر قدم با هر سرعتی که پیاده روی می کنید بسیار سخت است پس بهتر است از یک نرم افزار برای خودتان یاری بگیرید. نرم افزاری که آمار همه قدم های شما را به دقت در دل خودش دارد.

“Accupedo-Pro Pedometer” یک برنامه بسیار حرفه ای برای پیاده روی می باشد که قدم های شما را شمره و دارای الگوریتم دقیق شمارش قدم نیز هست. اگر پیاده روی میکنید و میخواهید بدانید در طی پیاده روی چند قدم صحیح برداشته اید و چند قدم قانونا درست نبودند این برنامه به شما کمک خواهد نمود.

این برنامه به صورتی طراحی شده است که به محض پیاده روی خودش آغاز به شمارش میکند و هروقت شما ساکن شوید بصورت خودکار متوقف میشود. سپس میتوانید ببینید در روز چقدر پیاده قدم برداشته اید.

دانلـــــــــــــــود           دانلـــــــــــــــــــــــــــود

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.