آمده‌ام که تیم خوبی بسازیم

جام جم آنلاین: سرمربی استقلال در خصوص اینکه مجیدی، رحمتی و جباری شانس حضور در این تیم را دارند گفت: اگر این بازیکنان در چارچوب باشگاه باشند با آنها کار خواهیم کرد.

امیر قلعه نویی پیش از آغاز تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت: باید از مردم تشکر کنم، وقتی به کمپ استقلال رسیدم دیدم که از چند صد متر جلوتر راه بسته شده است. همان زمان به ائمه اطهار و خداوند بزرگ توسل کردم که شرمنده این مردم نشوم. امروز پرسپولیسی‌ها هم ما را مورد لطف خود قرار دادند و این مسئله مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: آمده‌ام که تیم خوبی بسازیم و خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و هم در ایران و هم در آسیا توانایی موفق شدن داریم.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی، مهدی رحمتی و مجتبی جباری شانس حضور در استقلال را دارند یا خیر گفت: خدا آن روز را نیاورد که آخرتم را به خاطر فوتبال بفروشم. من هیچ وقت اهل تسویه حساب نبودم و به دنبال سرمایه سوزی نیز نیستم. اگر این ۳ عزیزی که شما اسم بردید در چارچوب استقلال باشند با آنها کار خواهیم کرد. بازیکنان روزانه بیش از یک و نیم میلیون تومان درآمد دارند در حالی که نوجوانانی که امروز خود را به محل تمرین رساندند حتی پول تو جیبی ندارند و با قرض خود را به اینجا رساندند. از نظر من بازیکن باید باغیرت باشد و در چارچوب سیستم استقلال حرکت کند.

سرمربی استقلال عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به استقلال برگشتم و این بار احساس خاصی دارم. جا دارد از کادر فنی گذشته و مظلومی نیز تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه پرسپولیس یارگیری خوبی انجام داده گفت: برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم اما ما به دنبال اهداف خودمان هستیم. لیستی را به باشگاه ارائه کردیم و دو جای خالی دیگر داریم که ظرف روزهای آینده این دو نفر را نیز به خدمت می‌گیریم.

وی در پایان در خصوص لیست مازاد آبی پوشان گفت: این لیست را هم در اختیار باشگاه قرار دادم. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.