آمده ام تا جایگاهم را به دست آورم

بازیکن مستعد تنیس روی میز ایران پس از بازگشت به دنیای پینگ پنگ گفت: خوشحالم که شروع خوبی داشتم و قول می‌دهم که بسیار بهتر از این بشوم.

مهران احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: من ۳۶ سال سن دارم زمانی به همراه محمدرضا اخلاق پسند همیشه نفرات اول و دوم تنیس روی میز ایران بودیم اما مشکلات شخصی و درگیری های کاری باعث شده تا با هماهنگی فدراسیون در چند دوره مسابقات رده بندی و یک دوره مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نداشته باشم.

وی تصریح کرد: مدت سه سالی هم در مسابقات برون مرزی هم شرکت نداشتم و همین باعث شد تا یکبار از رنکینگ خارج شوم و دوباره با رقابتهای فجر که سال گذشته در ایران برگزار شده بود به رنکینگ برگشتم.

احدی توضیح داد: بخشی از این عدم حضور در رقابتهای بین المللی به خاطر خودم بود.
مهران احدی در رقابتهای برترینهای تنیس روی میز که در اراک ۵ تا ۷ مهرماه برگزار شده بود به همراه عارف احمدی فر نفر سوم مشترک شد.

وی درباره این پیکارها توضیح داد: این مسابقات برای اولین بار در سطح ایران برگزار می‌شد و در واقع هیئت تنیس روی میز اراک شرایطی را فراهم کردند تا برترینهای تنیس روی میز ایران گرد هم بیایند و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و برای آن تدارک زیادی دیده بودند.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در مسابقات برترینهای تنیس روی میز استقبال بی نظیری بود که از این پیکارها شد و واقعاً می‌گویم که برای من ایجاد انگیزه کرد.

احدی با بیان اینکه تنیس روی میز طرفداران زیادی دارد گفت: اگر شرایط را مهیا کنند پینگ پنگ ظرفیت آن را دارد که یک سالن بزرگ را پر از تماشاگر کند در قضیه المپیک این موضوع ثابت شد.

وی درباره اینکه پاداش نقدی مسابقات اراک چقدر در میزان انگیزه او تاثیر داشته خاطرنشان کرد: من دست کسانی را که برای تنیس روی میز قدمی بر می‌دارند می‌بوسم و مسئولان اراک قدم بزرگی برداشتند و من نیز شرکت در آن را وظیفه خودم دانستم اما حقیقت این است که بعد مالی آن به قدری نبود که به ما انگیزه ببخشد.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز در رقابتهای رده بندی دسته برتر بزرگسالان عنوان چهارمی را کسب کرد وی در خصوص تمریناتش گفت: یک ماه است که دوباره خود را وقف پینگ پنگ کرده ام و به صورت پی در پی در سالن آسایشگاه شهید بهشتی تهران تمرین می کنم.

احدی در پاسخ به اینکه مربی یا حریف تمرینی خاصی دارد یا خیر گفت من به همراه هادی صبحی که بازیکن تیم امید است تمرین می کنم با دو نیت، یکی به خاطر خودم و دیگری به خاطر ایشان که از ابتدا به عنوان مربی اش بودم و برای ارتقای سطح بازی اش تلاش می کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.