آمریکا باید iبه مسیر صلح و انسانیت بازگردد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم دولتمردان آمریکا پس از چهار سال تجربه، iبه این نتیجه برسند که باید iبه مسیر صلح و انسانیت بازگردند و دست از مداخله در امور دیگر کشورها بردارند.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، در خصوص پیش‌بینی خود از سیاست‌های اتخاذی جدید آمریکا در قبال ایران اظهار داشت: باید صبر کنیم و ببینیم اوباما و تیم جدیدش چه سیاست‌هایی را پیش رو خواهند گرفت.

وی افزود: امیدواریم آنها پس از چهار سال تجربه، iبه این نتیجه برسند که باید iبه مسیر صلح و انسانیت بازگردند و دست از مداخله در امور دیگر کشورها بردارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آمریکای امروز دیگر مثل سابق ابرقدرت نیست، بنابراین iبهتر است اهداف خود را هم‌راستا با صلح و دوستی و صداقت پیش گیرد و جنگ، رویارویی و مداخله نظامی و سیاسی در امور ملت‌ها را کنار بگذارد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در خصوص توان نظامی نیروهای مسلح کشورمان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز بسیار مقتدرانه و با پیشرفتی چشم‌گیر iبه توانمندی‌های ارزشمندی دست یافتند که می‌توانند با صلابت از نظام اسلامی محافظت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.