آمریکا و اسرائیل می‌خواهند با این اهانت‌ها اثر اجلاس غیرمتعهدها را خنثی کنند

معاون تهذیب و تبیلغ حوزه‌های علمیه قزوین گفت: مسلمانان باید ارتباط سیاسی خود را با کشورهای عامل ساخت فیلم توهین به پیامبر(ص) قطع کنند.

حجت‌الاسلام علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم و منابع دینی عده‌ای از مردم هستند که از نورگریزان و از حق و حقیقت متنفرند زیرا خودشان ظلمانی هستند.

این استاد حوزه‌های علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باطن بعضی از افراد تاریک است و حقیقت را نمی‌بینند و خداوند در قرآن کریم در این رابطه در آیه ۳۱ سوره فرقان می‌فرماید” ما برای هر پیامبری دشمنی از مجرمین قرار دادیم” و همچنین در آیه ۱۱۲ سوره انعام نیز می‌فرماید” این چنین است ما برای هر پیامبری دشمنی قرار دادیم که این‌ها از شیاطین جنی و بشری هستند”.

وی ادامه داد: افرادی که اهانت می‌کنند از شیاطین بشری هستند و هم چنین از نظر سیاسی استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیست در راس این ماجرا هستند و به هر نحوی با اسلام مخالفت می‌کنند و مخالفت با ایران و تحریم‌ها همگی بهانه‌ای بیش نیست و در اصل با دین اسلام و پیامبر اکرم(ص) مخالف هستند.

این کارشناس مسایل دینی تصریح کرد: این اهانت در سال‌های قبل به صورت کاریکاتور و کتاب سلمان رشدی صورت گرفت و مسلمانان برای اینکه این حرکات دیگر تکرار نشود باید به شدت در مقابل منافع این ملت‌ها بایستند.

وی تاکید کرد: سفارتخانه آمریکا فقط در ایران لانه جاسوسی نبود بلکه در سایر کشورها نیز لانه جاسوسی است و نباید در امان باشد و ملت‌ها سفارتخانه‌های آمریکا را تسخیر و قراردادهای اقتصادی منعقد نکنند و همچنین ارتباط سیاسی خود را نیز با این کشورها قطع کنند.

عباسی بیان کرد: دشمنانی مانند آمریکا و اسرائیل از قدرت نظام‌های اسلامی هراس دارند و در اجلاس سران غیرمتعهدها نیز ایران به عنوان یک کشور مسلمان در دنیا قدرت‌نمایی کرد و این کشورها قصد دارند با این گونه رفتارها اثر این اجلاس را نیز خنثی کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.