آمریکا تا وقتی آدم نشود با این کشور رابطه برقرار نخواهیم کرد

۲۹ام بهمن ،

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظر ملت ما را امام راحل بزرگوار قبلا گفته‌اند و امام خامنه‌ای نیز آن را تکرار کرده‌اند که تا وقتی آمریکا آدم نشود ما با این کشور رابطه برقرار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، سردار نقدی امروز در حاشیه یادواره شهدای زن جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست مذاکره مستقیم ایران و آمریکا اظهار داشت: نظر ملت ما را امام راحل بزرگوار قبلا گفته‌اند و امام خامنه‌ای نیز آن را تکرار کرده‌اند که تا وقتی آمریکا آدم نشود ما با این کشور رابطه برقرار نخواهیم کرد.

وی افزود: آدم شدن آمریکا منوط به دست برداشتن از منطقه خاورمیانه و خارج کردن نیروهای نظامی از خلیج فارس است.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: حرف امروز ما نیز همان است و مردم با حضور در ۲۲ بهمن که با ذوق و شوق فراوان آن را برگزار کردند نشان دادند که ملتی بصیر‌، هوشیار و اهل تحلیل می باشند و با وجود تمام مشکلات می‌توانند شرایط را درک کنند.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: پرچمی که شهدا و امام راحل در مقابله با ظلم و زور بلند کردند، تا زمانی که این ظلم و زور برطرف نشود، زمین گذاشته نخواهد شد.

سردار نقدی در پایان خاطر‌نشان کرد: امیدوارم اگر در ۳۴ سال مقاومت ملت ایران درس نگرفته باشند از این ۲۲ بهمن درس‌های لازم را گرفته و تغییرات را در رفتار خود اعمال کنند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.