آمریکا ثابت کرد که در رأس تروریسم جهانی قرار دارد

حجت‌الاسلام گواهی در واکنش به خروج منافقین از لیست تروریست‌ها:

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: آمریکا با خارج کردن منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی ثابت کرد که در رأس تروریسم جهانی قرار دارد و برای رسیدن به اهداف خود از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در هر مقطعی که آمریکا برای کشورمان توطئه چینی کرده ایران پیش از اجرای توطئه دست آمریکا را خوانده است، اظهار داشت: آمریکا که همواره در تقابل خود با ایران با ناکامی روبرو شده سعی کرد با خروج منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی با ایجاد جنگ روانی بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

وی افزود: ماهیت گروهک تروریستی منافقین برای همه جهانیان آشکار است و همه می‌دانند که آنها رذل‌ترین انسان‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با اشاره به جنایات گروهک منافقین در به شهادت رساندن رئیس جمهور، نخست وزیر،‌ نخبگان فرهنگی و علمی، مردم عادی و ۷۲ نفر از افراد تاثیر گذار نظام در حزب جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: ضربه‌هایی که این گروهک تروریستی به کشور وارد کرده اگر در کشور دیگری رخ می‌داد می‌توانست باعث از هم پاشیدن نظام آن کشور باشد.

وی گفت: آمریکا با خارج کردن منافقین از لیست گروهک‌های تروریستی ثابت کرد که در رأس تروریسم جهانی قرار دارد و برای رسیدن به اهداف خود از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کند.

گواهی با یادآوری استفاده ابزاری آمریکا از مخالفین نظام‌های استکبار ستیز در پیشبرد اهداف خود تصریح کرد: حمایت از اپوزیسیون در سوریه و گروهک منافقین نمونه‌های آشکار این استفاده ابزاری است.

وی با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی منافقین هیچ گاه بین ملت‌ها از لیست تروریسم خارج نمی‌شود، خاطر نشان کرد: به طور قطع اتخاذ این تصمیم غلط از سوی یک یا چند کشور که قدرت را در دست دارند، ملاک جهانی بودن این تصمیم نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در پایان، اتخاذ این تصمیم از سوی آمریکا را مضحک خواند و یادآور شد: آمریکا سعی کرد با این اقدام، مرهمی بر زخم‌های خود بگذارد اما این بار هم تصمیم اشتباه آمریکا باعث شکست ادعاهای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم در جهان به ویژه میان ملت‌ها شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.