آمریکا سیاستی ثابت برای حمایت از رژیم صهیونیستی دارد/ این رژیم از هردو طرف جمهوری خواه و دمکرات اخاذی می کند

کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تاکید کرد رقابت رئیس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه آن برای حمایت از رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده سیاست ثابت این کشور درباره حمایت از این رژیم است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، فضل طهبوب اظهار داشت همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و روسای جمهوری این کشور حمایت‌های گسترده امنیتی، نظامی، اطلاعاتی و مالی به رژیم صهیونیستی می‌دهند و میت رامنی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی تاکید کرد انتخابات آمریکا عرصه‌رقابت برای حمایت بیشتر از اسرائیل است و علت آن نیز کاملاً بدیهی است و آن تسلط لابی صهیونیست بر رسانه‌ها و اقتصادی آمریکاست. بنابراین، اسرائیل نیز تلاش می‌کند بیشترین تاثیرگذاری داشته باشد تا اعضای کنگره و رئیس جمهوری هرچه بیشتر به آن نزدیک شوند و از آن حمایت کنند.

کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تصریح کرد اسرائیل تلاش می‌کند از رقابت انتخاباتی در آمریکا بیشترین بهره را ببرد و از هردو طرف جمهوری خواه و دمکرات اخاذی کند. اسرائیل بر اثر همین رقابت‌ها اکنون توانسته است برای تقویت سامانه موشکی گنبد آهنین ۷۰ میلیون دلار بگیرد.

وی تصریح کرد میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواهان، پا را فراتر گذاشت و به اسرائیل وعده دارد که در صورت پیروزی در انتخابات بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل خواهد شد.

طهبوب تاکیدکرد رامنی درباره فلسطینی‌ها گفت که در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا از تل‌آویو نخواهد خواست تا به مرزهای ۱۹۶۷ عقب‌نشینی کند. مردم فلسطین این سخنان او را بر نمی‌تابند.

وی تصریح کرد در حالی که کشورهای عربی دوست آمریکا کاری برای فلسطینی انجام نمی‌دهند، دوستان اسرائیل در آمریکا به نفع آن تلاش می‌کنند و لابی صهیونیست همه جا در جهت خدمت به منافع اسرائیل و بر ضد کشورهای عربی و فلسطین اقدام می‌کند.

کارشناس امور رژیم صهیونیستی با بیان اینکه کشورهای عربی باید سخنان رامنی را درباره سرزمین‌های فلسطینی رد کنند تصریح کرد سخنان وی با قوانین و قطعنامه‌های  بین‌المللی مغایر است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.