آمریکا طرح جلوگیری از هدر رفتن بودجه را اجرا می کند

ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُتـهـران / واحـد مـرکـزی خـبـر / اقـتصادی /۰۲/۲۲
مسئول ارشد بودجه دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز جمعه از تصمیم خود در خصوص معرفی رهنمودهای جدیدی خبر داد که هدف جلوگیری از هدر رفتن و افزایش کارآیی بودجه این کشور را پیگیری می کند.
«جفری زاینتس Jeffrey Zients » مسئول ارشد بودجه کاخ سفید در این باره گفت از دیگر اهدافی که این رهنمودها پیگیری می کند، جلوگیری از هدر رفتن دلارهایی است که مالیات دهندگان به دولت پرداخت می کنند.
بـه گـزارش خبرگـزاری رویترز از واشنگتن، بر اساس برآوردهای کاخ سفید، اجرای این طرحها می تواند از هدر رفتن صدها میلیون دلار بودجه دولت پیشگیری کند.
در یادداشتی که زاینتس در این باره نوشت‌آمده است این اقدامات همچنین شامل تمهیداتی می شود که دولت اوباما با هدف جلوگیری از اسراف بودجه فدرال و مقابله با برخی هزینه های سرسام آور کارکنان دولت به اجرا خواهد گذاشت.
مسئول ارشد بودجه دولت آمریکا در وبلاگ اینترنتی خود در این باره نوشت: «رهنمودهای امروز، بخشی از تلاشهای قاطعانه ما برای تضمین این موضوع است که پول مالیات دهندگان به شیوه ای هوشمندانه هزینه می شود.»
بر اساس این طرح، دستگاههای فدرال دیگر اجازه نخواهند داشت املاک جدید خریداری کنند. همچنین آژانسهای فدرال آمریکا مجبور خواهند بود هزینه های مسافرت کارکنان خود را به میزان سی درصد کاهش دهند. تصویب سفرهای دولتی کارکنان نیز در مقایسه با گذشته، بر اساس معیارهای سختگیرانه تری انجام می شود.
به علاوه، در این طرح پیش بینی شده است خودروهای دولتی که کمتر از سه سال قدمت دارند (یا مسافتی کمتر از نودو هفت هزار کیلومتر را طی کرده اند) نمی توانند با خودروهای نو جایگزین شوند.
ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُ۱۴۵ / ۱۷۲

IRIBNews RSS EconomicNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.