آمریکا مراقب حضور خود در اطراف فضای ایران باشد / اطلاعات دقیق از پهپاد امریکایی ارائه خواهیم داد

۲۱ آبان ،

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ایران هرزمان متوجه نفوذ و حضور نیروهای دشمن شود، با آن برخورد می‌کند آمریکا مراقب حضور خود در اطراف فضای ایران باشد.

سردار سید مسعود جزایری در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود یک پهباد به حریم هوایی ایران گفت:یک پرنده ناشناس عصر روز پنج‌شنبه حدود ۹ روز پیش مورد رهگیری نیروهای مسلح قرار گرفت که در چهارچوب مواضع بین‌المللی با آن برخورد شد.

وی ادامه داد: با ورود این پرنده به فضای فوقانی بخش سرزمینی خلیج فارس در ایران، به هواپیمای متجاوز با شلیک اخطار داده شد و سپس این پرنده خاک ایران را ترک کرد.

سردار جزایری در رابطه با نوع این پهباد اظهار داشت: این نوع پهباد از نوع پیشرفته‌ترین پهباد‌ها بوده و پس از بررسی دقیق اطلاعات را در اختیار افکار عمومی قرار خواهیم داد.

معاون فرهنگی و تبلیغاتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران رصد کامل اطلاعاتی نسبت به دشمن داشته، گفت: مایل نبودیم که در این زمینه اقدامات تبلیغاتی داشته باشیم و این مساله را اعلام کنیم و این خبر از بخش‌های داخل حاکمیتی آمریکا افشا شد.

 سرار جزایری در پایان خاطرنشان کرد:حق طبیعی نیروهای مسلح ایران بوده تا هرزمان که متوجه نفوذ و حضور نیروهای دشمن شود، با آن برخورد کند و آمریکا باید مراقب رفتار خود بوده و منطقه  را بیش از این متشنج نکند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.