آمریکا و انگلیس برای اشاعه زورگویی و فرافکنی درجهان هم‌کاسه می باشند

۹ م دیماه ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: روابط گسترده میان انگلیس و آمریکا، جنگ افروزی‌های آنها برای تسلط بر جهان و تعریف و تمجیدهایشان از یکدیگر سبب شده تا این مدافعان دروغین حقوق بشر به اشاعه زورگویی و فرافکنی در جهان بپردازند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت کانادا یکی از دول تحت استعمار و سلطه انگلیس است، گفت: تسلط انگلیس بر روی این دولت تا اندازه ای است که انتصاب فرماندار کانادا توسط ملکه الیزابت دوم انگلیس صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اظهار نظر وزیر خارجه کانادا فاقد هرگونه ارزش و اعتبار است، افزود: با توجه به اینکه سیاست‌های خصمانه و شوم انگلیس در کانادا نیز پیگیری و اجرا می گردد بنابراین می توان اظهارات وزیر خارجه کانادا را همان اظهار نظر دولت انگلیس و گام برداشتن در مسیر سیاست‌های خصمانه آنها دانست.

کنعانی مقدم با بیان اینکه گروه‌های تروریستی که توسط ابزار جنگی و نظامی ناتو به دنبال اشغال و تسلط بر کشورهای مظلومی همچون فلسطین و لبنان می باشند، تصریح کرد: حمایت از تروریسم‌های دولتی هم‌چون رژیم غاصب صهیونیستی توسط اشخاصی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند فرافکنی در خصوص صلح و آرامش جهانی است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با تأکید بر اینکه اظهار نظر وزیر خارجه کانادا از هیچ‌گونه پایه و اساس حقوقی برخوردار نیست، یادآورشد: روابط  گسترده میان انگلیس و آمریکا، جنگ افروزی‌های آنها برای تسلط  بر جهان و تعریف و تمجیدهایشان از یکدیگر سبب شده تا این مدافعان دروغین حقوق بشر به اشاعه زورگویی و فرافکنی در جهان بپردازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.