آمریکایی‌ها با حذف نام منافقین به دنبال ایجاد هرج و مرج در منطقه هستند

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به حذف نام گروهک منافقین از لیست تروریستی آمریکا، هدف از این اقدام آمریکا را ایجاد هرج و مرج در منطقه دانست.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)؛ جمعه العطوانی عضو ائتلاف ملی عراق با در نظر گرفتن نقش منافقین در همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا گفت: در واقع آمریکا از برخی گروه‌های تروریستی برای تصفیه حساب با مخالفان و پیاده سازی طرح‌های خود در منطقه جهت تقسیم کشورها و ایجاد درگیری‌های قومی استفاده می‌کند.

این عضو مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: گروهک تروریستی منافقین یکی از ابزارهای ایالات متحده است که در سال‌های اخیر اقدام به قتل تعدادی از دیپلمات‌های خارجی و دانشمندان هسته‌ای ایرانی کرده است و در آینده نیز به این فعالیت خود ادامه خواهد داد.

العطوانی با یادآوری نقش فتنه‌گر منافقین در حوادث منطقه گفت: منافقین اقدام به ایجاد هرج و مرج در منطقه خواهند کرد به ویژه آنکه آنها عناصری در عراق و عربستان سعودی دارند و رهبران این گروه نیز در فرانسه که از یک کشور دموکراتیک، اکنون به یک حامی تروریسم تبدیل شده است، مستقر هستند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.