آمریکایی‌ها در تعطیلات پایان سال ۴۲٫۷۵ میلیارد دلار آنلاین خرید کردند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مرکز تحقیقاتی comScore فروش آنلاین محصولات در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۴ میلادی را مورد بررسی قرار داد و در پایان دریافت که کاربران امسال بیش از پیش‌بینی‌های قبلی خرید کرده‌اند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این طور که بررسی‌های این مرکز نشان داده است، کاربران آمریکایی از روز "جمعه سیاه" تا تاریخ ۲۲ دسامبر ۴۲٫۷۵ میلیارد دلار خرید کرده‌اند که این رقم نسبت به ۳۸٫۹۱ میلیارد دلار پرداخت شده در سال ۲۰۱۲ رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.
 
مرکز comScore اعلام کرد که کوتاه‌تر بودن تعطیلات امسال نسبت به سال قبل مهم‌ترین عامل در رشد اندک خریدهای مردم بوده است. البته با این ادعا مشخص نشده است که کارشناسان از قبل چه پیش‌بینی انجام داده بودند.
 
این مرکز تحقیقاتی اعلام کرد که کنسول‌های بازی و لوازم جانبی آن‌ها محبوب‌ترین کالا برای خریدهای پایان سال بودند که البته این اتفاق به دنبال عرضه Xbox One مایکروسافت و PlayStation 4 سونی در آخرین روزهای سال ۲۰۲۴ میلادی صورت گرفت.
 
مرکز تحقیقاتی comScore توضیح داد که پایان امسال بعضی مشکلات نیز در جریان خریدهای آنلاین مردم گریبان‌گیر آن‌ها شد و آن‌هم عدم رسیدن به‌موقع کالا به دست مردم بود. 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.