آمریکایی‌ها گوشی هوشمند را به همسر خود ترجیح می‌دهند!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بر اساس نتایج حاصل از مطالعه تازهی که مرکز  Harris Interactive انجام داده است، بیشتر بزرگسالان آمریکای استفاده از گوشی هوشمند خود را به بودن در کنار همسرشان ترجیح می‌دهند و از این کار لذت بیشتری می‌برند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز Statista نیز در گزارشی مجزا لیست ۱۰ وابستگی اصلی برای بزرگسالان آمریکایی را منتشر کرده است که گفته می‌شود این اشخاص به اعتقاد خود بدون این ۱۰ مورد قادر به ادامه زندگی نیستند. نکته جالب در این است که بیشتر گزینه‌های ذکر شده در این لیست به ابزارهای فناوری مربوط می‌شده‌اند.
 
بر اساس گزارش‌ انتشار یافته از سوی مرکز Statista، بزرگترین وابستگی‌های فناورانه بزرگسالان به‌ترتیب به سیستم‌های ماهواره‌ای مسیریاب، رایانه‌های لوحی، دسترسی به اینترنت، رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها مربوط می‌شود.
 
بر این اساس گفته می‌شود که ۲۶ درصد بزرگسالان اعلام کرده‌اند که حتی برای چند دقیقه هم نمی‌توانند دور از تلفن همراه خود باشند و در مقابل ۲۰ درصد بر بودن کنار همسرشان تاکید داشته‌اند.
 
البته بد نیست بدانید که بیشترین وابستگی مردم به غذا خوردن بوده است و حتی آن را به نوشیدن آب هم ترجیح داده‌اند و ۷۳ درصد گفته‌اند که اگر از غذاهای مورد علاقه خود دور شوند قادر به ادامه زندگی نیستند.
 
بر اساس "گزارش عادات استفاده از دستگاه‌های موبایلی – 2013"، از هر ۱۰ بزرگسال آمریکایی یک نفر هنگامی که کنار همسر خود به‌سر می‌برد هم از گوشی هوشمند استفاده می‌کند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. arman:

    کارشون درسته…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.