آمریکایی ها با ماسک زیبای آزادی مدعی آزادترین کشور جهان هستند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به بازجویی سه ساعته مستند ساز آمریکایی توسط پلیس اف بی ای که پس از بازگشت از ایران رخ داد ،گفت:آمریکایی ها به ماسک زیبای ازادی مدعی آزادترین کشور جهان هستند و ورود متفکرین و اندیشمندان آمریکایی به ایران را برای امنیت خود خطرناک می دانند.

علاالدین بروجردی در واکنش بازجویی سه ساعته مستندساز آمریکایی توسط پلیس اف بی ای که پس از بازگشت از ایران رخ داد به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: “ارت الیور” مستند ساز آمریکایی که چندی پیش برای شرکت در جشنواره فیلم مقاومت به ایران آمده بود در ایران مواضع روشنگرانه و ارزشمند اتخاذ کرد.

وی افزود:” الیور” که بسیاری از موضع گیری های دولت آمریکا از جمله در مورد حادثه ۱۱ سپتامبر را غیرواقعی می داند به محض ورود به آمریکا توسط پلیس امریکا بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفت.

بروجردی در ادامه اظهار داشت: چندی پیش نیز پروفسور “نورمن فینکن اشتاین” نویسنده کتاب “صنعت هلوکاست” که از مهمانان اجلاس “افق نو “در تهران بود،پس از بازگشت از ایران دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: این اقدامات نشان دهنده این واقعیت است که آمریکایی ها به ماسک زیبای ازادی مدعی آزادترین کشور جهان هستند و ورود متفکرین و اندیشمندان آمریکایی به ایران را برای امنیت خود خطرناک می دانند.

بروجردی تصریح کرد: آزادی موجود در آمریکا، آزادی مدیریت شده است که فقط با ارائه اطلاعاتی که خود آمریکایی ها از ایران عنوان می کنند؛ ازاد است و آشنایی با واقعیت های موجود در ایران و ارائه الگوی موفق در افکار عمومی ممنوع است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: لازم به یادآوری است پروفسور “نورمن فینکن اشتاین” در تالیف کتاب” صنعت هلوکاست “که در آن تشریح کرده صهیونیست ها از هلوکاست به عنوان یک صنعت درآمدزا در سطح جهان به خصوص در آمریکا و اروپا استفاده می کنند؛پس از نگارش این کتاب از مقام استاد دانشگاهی برکنار شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.