آمریکا باید بپذیرد که نشست‌های منطقه‌ای بدون حضور ایران نتیجه نخواهد داد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه سیاست‌های شکست خورده آمریکا امروز دولتمردان آنان را به فکر ائتلاف ضد داعش انداخته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در مجامع بین‌المللی مخالفت خود را با پدیده تروریسم اعلام کرده و از ابتدای حضور تروریست‌های داعش در منطقه نیز به مقابله با آنان پرداخته است، لذا طرح چنین ائتلاف‌هایی را بهانه‌ می‌داند.

“علی‌اکبر متکان” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکا در کشورهای منطقه منافعی را برای خود پایه‌ریزی کرده است، گفت: آمریکا کشوری تروریست پرور است که در سال‌های اخیر با استفاده از صدام حسین، تحت پوشش قرار دادن گروهک منافقین، حمایت از القاعده و اینک نیز با تجهیز داعش سعی در به آشوب کشاندن منطقه را داشته که خوشبختانه همه این سیاست‌ها با شکست مواجه شده است.

وی به جنگ‌ تحمیلی علیه ایران، حمله آمریکا به عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان اشاره و تصریح کرد: غرب در این سال‌ها هرآنچه داشته بکار گرفته تا جایگاه از دست رفته خود در منطقه را به دست آورد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه سیاست‌های شکست خورده آمریکا امروز دولتمردان آنان را به فکر ائتلاف ضد داعش انداخته است، تصریح کرد: آمریکا در سوریه نتوانست کاری را از پیش ببرد و امروز با این حربه بدون مجوز وارد خاک سوریه و عراق می‌شود که قطعا اینبار نیز کاری از پیش نخواهد برد. 
 
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که بدون حضور ایران هیچ نشستی در منطقه به نتیجه نخواهد رسید، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در مجامع بین‌المللی مخالفت خود را با پدیده تروریست اعلام کرده و از ابتدای حضور تروریست‌های داعش در منطقه نیز به مقابله با آنان پرداخته است، لذا طرح چنین ائتلاف‌هایی را بهانه‌ می‌داند.

متکان با بیان اینکه روسای عراق و سوریه از ایران خواسته‌اند که با حمایت‌های معنوی و تبلیغاتی خود نقشه شوم غربی‌ها را نقش بر آب کند، خاطرنشان کرد: سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران تاکنون توانسته با کمک مقاومت مردمی نقشه‌های شوم استکباری در منطقه را نقش بر آب کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.