آمریکا با همراهی رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهدافش برسد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: : رژیم صهیونیستی هم‌اکنون تبدیل به دردسری برای آمریکا شده چرا که ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهدافش برسد.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه توافق هسته‌ای با ایران به معنای تسلیم شدن در برابر این کشور است، گفت: رژیم صهیونیستی از دیرباز به اتخاذ مواضع تند و بی‌منطق معروف بوده البته آمریکا مدتی است که متوجه شده نباید تصمیم‌های خود را با سیاست‌های رژیم صهیونیستی منطبق کند چرا که با مشکلات بیشتری روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاستمداران آمریکایی نمی‌خواهند از تصمیم‌های رژیم صهیونیستی پیروی کنند چون نمی‌تواند آنها را به منافعشان برساند.

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هم‌اکنون تبدیل به دردسری برای آمریکا شده چرا که ایالات متحده با همراهی رژیم صهیونیستی نتوانسته به اهدافش برسد.

گفتنی است جان کری اخیرا گفته است جهان نمی‌تواند بر سرکوب توانمندی هسته‌ای ایران اصرار ورزد و در مقابل وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی گفته که صحبت‌های کری به معنای تسلیم شدن در برابر ایران است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.