آمریکا بزرگترین تهدید برای امنیت جامعه جهانی است

فروردین ۱۴۰۳

بروجردی در مراسم ختم والده سردار سرلشگر قاسم سلیمانی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا به عنوان دارنده بزرگترین ذخایر سلاح‌های شیمیایی تهدیدی بزرگ برای امنیت جامعه جهانی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، “علاءالدین بروجردی” ضمن حضور در مراسم ختم والده سردار سرلشگر قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل اخیر سوریه و آمریکا گفت: این مسئله بردی برای جمهوری اسلامی ایران و سوریه بود زیرا در این فضا هیچگونه زمینه‌ای برای اینکه آمریکا بخواهد عملیات نظامی انجام دهد وجود ندارد.  
 
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که اگر آمریکا چنین اشتباهی را مرتکب شود از هم‌اکنون محکوم است، اظهار داشت: فضای بین‌المللی دقیقا در جهت حمایت از سوریه است و فکر می‌کنم که جبهه ایران، روسیه، سوریه و همه کشورهایی که مخالف جنگ بودند برنده این مصاف می باشند.  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که آمریکا به کنوانسیون جهانی نظارت بر سلاح‌های شیمیایی نپیوسته و بزرگترین زرادخانه سلاح‌های شیمیایی دنیا را در اختیار دارد، تصریح کرد: اکنون نوبت آمریکا است زیرا آمریکا به عنوان دارنده بزرگترین ذخایر سلاح‌های شیمیایی تهدیدی بزرگ برای امنیت جامعه جهانی به شمار می‌رود.  
 
بروجردی تاکید کرد: آمریکا باید به کنوانسیون جهانی نظارت بر سلاح‌های شیمیایی بپیوندد و این مسئله درخواست افکار عمومی جهان است.  
 
نماینده مردم بروجرد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین تهدید در منطقه حساس خاورمیانه باید از نظر سلاح‌های هسته‌‌ای  و سلاح‌های شیمیایی تحت نظارت قرار گیرد.  

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.