آمریکا در موضع انفعال است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دریادار فدوی در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری:

“دریادار علی فدوی” فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و”سردار امیرعلی حاجی‌زاده” فرمانده هوافضای سپاه پاسداران امشب در گفتگوی ویژه خبری از حماسه هشت سال دفاع مقدس می گویند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری امشب (سه‌شنبه) حضور یافت.
 
سردار فدوی در ابتدای برنامه ضمن گرامیداشتن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب، گفت: نه تنها بعد از ۲۷ سال باید هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود بلکه باید سال‌های طولانی و انشاءالله وقتی که انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر تحویل داده شود تا آن موقع که آن چیزی که در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسید حتما به صورت بسیار اساسی‌تر از الان شمرده و حفظ می‌شود.
 
وی افزود: در طول تاریخ کم بود که این قالبیت‌های خدایی بروز پیدا کرد. حتی وقتی بعضی از ائمه معصومین نیاز داشتند که بندگان خداوند به پیروی انها بیایند در صحنه‌های نبرد مثل صحنه کربلا که امام را تنها گذاشتند. اما این افتخار برای ملت ما باقی است که پیرو امام خمینی به میدان‌آمدند و حماسه‌ی بسیار عظیم آفریدند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: انقلاب حماسه‌ای سرمایه‌ای شد به برکت امام خمینی برای انقلاب اسلامی تا سال‌های طولانی.
 
این خبر در حال تکمیل است


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.