آمریکا: سران مخالفان در ایران از ما می‌خواهند به تحریم ادامه دهیم

معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اعمال فشار و تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران با مشورت برخی سران گروه های مخالف در ایران صورت می گیرد.

مایکل پازنر در گفت وگو با یورونیوز، اظهار داشت: تحریم ها احتمالا در درجه نخست مردم عادی و طبقات ضعیف را تحت فشار قرار می دهد اما چاره ای وجود ندارد. شما نمی توانید تحریم ها را چنان طراحی کنید که تنها مقامات کشور را هدف قرار دهد.

وی اضافه کرد: ما باید به صدای کسانی که در داخل هستند گوش کنیم و از آنها الهام بگیریم. روشن است که گروهی از سران نیروهای دموکراتیک در ایران خواهان اعمال فشار بر دولت از طریق تحریم ها هستند.

معاون وزارت خارجه آمریکا به اسامی این افراد اشاره ای نکرد اما با مروری به برخی مخالف خوانی ها در داخل به بهانه تحریم ها می توان روشن کرد که چه کسانی با فشار سیاسی – اقتصادی غرب هماهنگ شده اند.

پازنر در این مصاحبه گفته است: دولت ایران دولت دیکتاتوری و سرکوبگر است. جنگ سرد میان ایران و دولت های غربی که ایران را به خاطر برنامه هسته ای تحت فشار گذاشته اند ادامه دارد. اوضاع ایران از دید دیگر نیز بسیار وخیم است و آن اینکه سرکوب ها اوضاع را بسیار دشوار می کند. مخالفان خسته شده اند، آنها آزادی و دموکراسی می خواهند و از آنچه در خارج ایران گفته می شود احساس دلگرمی می کنند. ما وقت و انرژی زیادی در رسانه ها صرف می کنیم که بگوییم پشت مردم ایران و مخالفان ایستاده ایم. ما می دانیم که فعالان سیاسی و وبلاگ نویسان هدف اقدامات رژیم هستند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.