آمریکا مخالفان را وسیله ای برای مختل کردن تجهیزات مخابراتی سوریه قرار داده

دولت امریکا گروههای تروریستی مسلح را در سوریه به‌ دستگاههای پیشرفته مجهز کرده‌ تا شبکه های تلویزیونی ، رادیویی و مخابراتی و ارتباطاتی سوریه را از کار بیندازند .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار  : در چارچوب جنگ جهانی که علیه ملت سوریه به راه افتاده است و طرفهای توطئه در به سازش کشاندن مردم این کشور شکست خورده‌اند و نتوانسته‌اند همبستگی مردم با نظام را از بین ببرند ، ‌هر روز وسایل و تجهیزات جدیدی بر ملا می شود که در این جنگ حدود۱۸ ماهه به کار گرفته شده است و قطر و عربستان نیز با گشاده دستی تمام هزینه های این تجهیزات ارسالی برای گروههای تروریستی مسلح در سوریه را پرداخت می کنند .  
برخی منابع آگاه فاش کردند در چند روز گذشته وسایل الکترونیکی پیشرفته‌ای به مقرها و اتاقهای عملیات تروریستها رسیده است.
این تجهیزات با هماهنگی با ترکیه و عربستان و قطر و زیر نظر کارشناسان امریکایی و اسرائیلی اداره می شوند.
این وسایل الکترونیکی که ساخت امریکاست ، پیشرفته ترین دستگاههای الکترونیکی موجود در بازار است و در حمله به عراق نیز به کار گرفته شد و توانایی بالایی برای ایجاد اختلال و پارازیت در شبکه های تلویزیونی و رادیویی و همچنین ایجاد اختلال در انواع تلفنهای همراه دارد و می تواند اطلاعاتی درباره دستگاههای ارتباط نظامی پخش کند تا فعالیت یگانهای نظامی ارتش سوریه را مختل نماید.
این منابع گفتند سوریه این گام امریکاییها را پیش بینی و از مدتی پیش برای مقابله با آن از فناوریهای روسی و کارشناسان متخصص سوری استفاده کرده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.