آمریکا نماد استکبار است/ مرگ بر آمریکا شعار نیست بلکه اندیشه دینی است

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل حزب آبادگران جوان گفت: بحث استکبار ستیزی در میان ملت ایران یک شعار نیست، بلکه اعتقادی نشأت گرفته از اندیشه‌های دینی ماست.

“حسن بیادی” دبیرکل حزب آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بحث استکبار ستیزی در میان ملت ایران یک شعار نیست، بلکه اعتقادی نشأت گرفته از اندیشه‌های دینی ماست.

وی با اشاره به حدیث امیرالمونین، امام علی (ع) که می‌فرمایند در برابر ظالم بایستید و پشتیبان و یاور مظلوم باشید، ادامه داد:”مرگ بر آمریکا” نه یک موضوع سیاسی بلکه بحثی اعتقادی است؛ نماد استبکار در دنیای امروز کشور آمریکا است و طبق آموزه‌های دینی خود باید در برابر آن بایستیم.

بیادی تصریح کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” مختص کشور ما نیست بلکه بسیاری از کشورهای مردمی که عضو نهضت‌های آزادی‌بخش می باشند شعار “مرگ بر آمریکا” را سر می‌دهند.

دبیرکل حزب آبادگران جوان در پایان خاطرنشان کرد: امروز در همه جای دنیا، ایران به عنوان الگویی برای مبارزه با آمریکا شناخته می‌شود و هرکس که خواهان الگوبرداری برای مبارزه با استکبار جهانی است، از ایران و جوانان آن الگو می‌گیرد و ایرانیان نیز آموزه‌های خود را مدیون بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.