آموزشگاه بازیگری پاتوق کلاه برداران شده است

۱۵م دیماه ،

گروه عظیمی از کلاه برداران با تاسیس آموزشگاهها، بدون مجوز رسمی از ثبت نام کنندگان کلاهبرداری می کند.

سیروس تسلیمی، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص کیفیت کلاس های آموزشی بازیگری گفت: این کلاس های آموزشی متعدد و با تربیت اشخاص زیادی برای بازیگری و فیلم نامه نویسی خواهان تزریق این اشخاص به دنیای سینما می باشند در حالی که سینما گنجایش این حجم عظیم بازیگر را ندارد.
وی افزود: بسیاری از این اشخاص به دلیل عدم به کارگیری آنها در پروژه ها وصرف هزینه و وقت زیاد بعد از چند سال دچار سرخوردگی و ناامیدی می شوند زیرا با مراجعه به دفاتر تولید و توزیع نیز نتیجه ای نمی‌گیرند.
تسلیمی خاطرنشان کرد: به جز دانشگاه ها و چند کلاس معتبر گروه عظیمی از کلاهبرداران با تاسیس این آموزشگاه ها بدون مجوز رسمی و بدون حضور اساتید خبره اقدام به کلاهبرداری از ثبت نام کنندگان می کنند.
تسلیمی تصریح کرد: مسئولان باید با تحقیق کامل و بازار کار ایجاد شده برای هنرجویان به این آموزشگاه ها مجوز کار را ارائه دهند.
اما متاسفانه بسیاری از این کلاس ها بدون مجوز کار و با کلاه برداری از اشخاص معرفه در این آموزشگاه ها هزینه‌ی ساخت فیلم های خود را بدست می آورند.
این کارگردان عنوان کرد: وزارت ارشاد ضمن بررسی سواد و سابقه ی استادان و بانیان و محل کار این کلاس ها باید با خاطیان برخورد کند، اما متاسفانه در حال حاضر با وجود ارائه مجوز تنها به برخی کلاس ها شاهد افزایش تعداد آنها به خصوص در شهرستان ها هستیم.
وی عنوان کرد: نکته جالب توجه این است که کلاس های آموزشی شهرستان ها وعده بازیگری در تهران را به هنرجویان می دهد، در حالی که بسیاری از هنرجویان تهران درگیر همین مشکل می باشند.
تسلیمی با اشاره به تبلیغات نادرست به اساس تصاویر برخی هنرپیشه های معروف بیان کرد: بسیاری از این کلاس ها فقط به سوء استفاده از ثبت نام کنندگان از این طریق می‌پردازند در حالی که این بازیگران معروف وقت تدریس به هنرجویان را ندارند، البته از تدریس بازیگران معروف به هنرجویان باید به عنوان طنز سیستم کاری نام برد، زیرا بسیاری از مدرسان خبره ما در اصل بازیگر نبوده اند؛ البته علاقه هنرجویان و ثبت نام آنها بر این اساس به این موضوع دامن می زند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.