آموزش آنلاین رایگان در دانشگاه‌های هنگ کنگ

۲۲ آبان ،

02-199.jpg

دانشگاه علوم و تحقیقات هنگ‌کنگ با همکاری بعضی از دانشگاه‌های معتبر دنیا نظیر استنفورد و پرینستون، از سال آینده دروس آنلاین رایگان ارائه می‌کند.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وین چانگ خطاب به پایگاه خبری “استاندارد” می‌گوید: آموزش آنلاین این دانشگاه‌ها در جهتی ده‌ها رشته مهندسی دانشگاه استنفورد انجام می‌شود. ضمناً این دروس که توسط موسسه کورسرا پیشنهاد شده به صورت رایگان ارائه می‌شود.

به گزارش تفسیری پایگاه خبری یونیورسیتی ورلد نیوز، دانشگاه “اچ کی یو اس تی” در هنگ‌کنگ اولین دانشگاهی است که دروس آنلاین ارائه می‌کند. “آندرو ان جی”، یکی از استادیاران علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد، با همکاری “دافن کولر” دیگر استاد این دانشگاه، موسسه کورسرا را بنیانگذاری نموده است.

به گفته “آندرو ان جی”، موسسه کورسرا، با همکاری ۳۳ دانشگاه در اقصی نقاط جهان، بعضی از دروس خود را به طیف عظیم دانشجویان به صورت آنلاین ارائه می‌کند.

وی افزود: من دنیایی را می‌خواهم که همگان در آن به آموزش با کیفیت دسترسی دارند. آموزش تنها مختص طبقه مرفه جامعه نیست. “ان جی” که در هنگ‌کنگ و سنگاپور بزرگ شده، می‌گوید: بعضی از دانشجویان کشورهای کمتر توسعه یافته نظیر چین و هندوستان را می‌شناسد که توانایی دستیابی به تحصیلات عالی را نداشته‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.