آموزش بازیافت به نونهالان شرق تهران

فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره بازیافت شهرداری منطقه هشت از آموزش بازیافت در مهدکودک های شرق پایتخت خبر داد.

سعید کاظمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر  گفت: اداره بازیافت با توجه به نیاز کودکان به رعایت بهداشت محیط و نیز ترویج فرهنگ مسائل زیست محیطی در جهت داشتن شهری سالم اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی در مهد شادزی نمودند.

وی افزود: در این برنامه کودکان و نونهالان با شناخت انواع پسماندها و چگونگی تفکیک آن آشنا و در مسابقه ای که به همین منظور توسط آموزشگران برگزار شد شرکت و جوایزی نیز دریافت کردند.
کاظمی با اشاره به آموزش بازیافت به پرسنل بانکهای شرق تهران گفت: آموزشگران اداره بازیافت با حضور در بانک سپه و ثامن الائمه در خیابان دماوند در خصوص بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ پرداختند.
وی در پایان با اشاره به ارائه کیسه های نان به شهروندان منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به جنس کیسه ها که از الیاف طبیعی تهیه شده است و می تواند از کپک زدن نان جلوگیری کند برای سلامت جامعه تأثیر بسزایی دارد زیرا نان خشک در زمستان جهت مصرف دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد و کپک نان نیز می تواند بیماری های بسیاری برای دام بوجود آورد که این طرح می تواند در سلامت دامها نیز مؤثر باشد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.