آموزش روش جدید ساخت ایمیل در یاهو پس از تحریم ایران

سلام

همانطور که می دانید یاهو در سال گذشته (۲۰۲۴) ساخت ایمیل را برای ایرانیان مورد تحریم قرار داد .روش های مختلفی برای ساخت ایمیل در یاهو در سایت های مختلف ارائه شد . مثلا یکی از راه ها استفاده از امکان Inspect Element و تغییر در کدهای سایت بود که توسط یاهو شناسایی شد و یاهو این مشکل رو برطرف کرده بود در نتیجه دیگر شما قادر نخواهید بود با استفاده از گزینه های Inspect Element در یاهو ثبت نام کنید.روش دیگر استفاده از شماره تلفن های موقت دریافت پیامک بود که دیگر این شماره ها نیز به دلیل چندبار استفاده شدن توسط یاهو پذیرفته نمی شود .

در این مطلب ترفندی رو به شما خواهیم گفت تا فکر کنم تاحالا توی هیچ سایتی گفته نشده با این روش شما به راحتی می توانید در یاهو ثبت نام کنید و ایمیل جدید درست کنید این ترفند فعلا جواب میده.برای ساخت ایمیل در یاهو ابتدا باید در سایتی که شماره تلفن رایگان برای دریافت پیامک میده ثبت نام کنید.نحوه کار این سایت به این صورت است که شما با ثبت نام در این سایت یک شماره تلفن رایگان برای  رو میده که شما میتونید این شماره رو به جای شماره تلفن خودتون در صفحه ثبت نام یاهو وارد کنید این سایت پیامک رو که یا هو به این شماره میفرسته رو در سایت به صورت آنلاین نمایش میده.

 

توجه : برای مشاهده تصاویر در اندازه واقعی و بزرگتر بر روی تصاویر کلیک کنید.

ابتدا باید در سایت دریافت پیامک آنلاین به آدرس زیر ثبت نام کنید :

آدرس سایت : http://www.2-waysms.com/

آموزش ثبت نام در این سایت به شرح زیر می باشد:

به آدرس http://www.2-waysms.com/my بروید و فرم مربوط به ثبت نام را به شکل زیر پر کنید:

 

آموزش جدید ساخت ایمیل در یاهو برای ایرانیان- 18/01/1393

و در پایان با تیک زدن گزینه I agree with Terms and Conditions, Privacy Policy, Return and Cancellation policy and Acceptable Use Policy قوانین را بپذیرید و بر روی دکمه Proceed کلیک کنید.بعد به صفحه ای منتقل خواهید شده که از شما خواسته می شود کد فعال سازی را که به ایمیل شما ارسال شده را وارد نمایید (شکل ۲) و حساب کاربری خود را فعال نمایید.

 

آموزش جدید ساخت ایمیل در یاهو برای ایرانیان- 18/01/1393

توجه : ارسال کد فعال سازی ممکن است تا ۵ دقیقه تاخیر داشته باشد.

بعد از دریافت کد فعال سازی در ایمیل خود کدی که در مقابل Activation Code نوشته شده را مانند شکل مقابل در کادر متنی وارد کرده و دکمه Active را بزنید تا حساب کاربری شما در این سایت فعال شود.حال با ورود به پنل کاربری خود یک شماره تلفن رایگان دریافت میکنید که باید از این شماره تلفن در ثبت نام و ساخت ایمیل در یاهو از آن استفاده کنید شما می توانید توسط این شماره از سراسر دنیا به صورت رایگان پیامک دریافت کنید.البته این شماره هر لحظه به صورت تصادفی تغییر میکند و باید بلافاصله بعد از ظاهر شده شماره از آن استفاده کنید . اگر شماره ای که به شما داده شد کارنکرد با ریفرش کردن این صفحه شماره جدیدی دریافت می کنید. مانند تصویر زیر:

 

آموزش جدید ساخت ایمیل در یاهو برای ایرانیان- 18/01/1393

حال به صفحه ثبت نام یاهو بروید و فرم ثبت نام را پر کنید:

https://na.edit.yahoo.com/registration

آموزش جدید ساخت ایمیل در یاهو برای ایرانیان- 18/01/1393

در قسمت شماره تلفن که برای تایید ثبت نام گرفته می شود پیش شماره ایران وجود ندارد شما باید پیش شماره ۴۴+ را که پیش شماره United Kingdom می باشد را انتخاب کنید حال با پنل کاربری خود در سایت ۲-waysms.com بروید و همان شماره تلفنی که مانند تصویر بالا نشان داده شده را کپی کرده و در قسمت شماره تلفن در فرم سایت یاهو وارد نمایید.
نیازی به پر کردن قسمت های Optional Recovery Number و Relationship نیست . حال بر روی دکمه Create Account کلیک کنید .در صفحه بعد نیز کد امنیتی را وارد کرده و تایید کنید ، حال اکانت شما با موفقیت ساخته می شود.

آموزش جدید ساخت ایمیل در یاهو برای ایرانیان- 18/01/1393

توجه : باید بلافاصله بعد از ظاهر شده شماره تلفن در سایت ۲-waysms.com آن را در صفحه ثبت نام یاهو کپی کرده و ثبت نام انجام شود چون این شماره ها به صورت تصادفی هر لحظه عوض شده یعنی شماره تلفنی که در سایت ۲-waysms.com مشاهده می کنید در همان لحظه قابل استفاده است البته اگر شماره تلفن وارد شده پذیرفته نشد با ریفرش کردن صفحه پنل کاربری خود در سایت ۲-waysms.com شماره ی جدیدی دریافت می کنید .

اگر در ساخت ایمیل در یاهو به مشکلی برخوردید در قسمت نظرات بیان کنید تا پاسخ آن را همان روز دریافت نمایید:

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. mojtaba:

    یعنی خیر ببینید خدایی…یه روز هر کاری که به ذهنم میرسید رو انجام دادم ولی نمیشد که نمیشد ، ولی با این روش راحت درست شد.واقعا ممنون

  2. رها:

    به خاطر خدا
    دست از ایمیل یاهو بردارید چرا نمی خواهید استقلال خودتان را بدست آورید
    من خودم جز کسانی بودم که به خاطر تحقیقات دانشجویی ایمیل یا هو را درست کردم که به خاطر تحریم کلیه اطلاعاتم از دست رفت .بازهم ناامید نشدم از راههای مختلف امتحان کردم و در آخر با شماره تماس یکی از نزدیکان در کانادا ثبت نام کردم ولی بعد از یه مدتی دسترسی ام قطع شد .لعنت به وابستگی ..سراغ ایمیل های وطنی رفتم
    و به وسیله ماه میل …ایمیل درست کردم وخدا را شکر تا الان مشکلی ندارم و با افتخار کشورم را ایران انتخاب کردم .

  3. سس:

    ما اگه ایملی و پسورد اولیشو بدیم که همه چی رو با دست خودمون لو دادیم عمو..

  4. حمید:

    سلام
    من همه کارایی که گفتیدو کردم فقط این کد اخریرو که پیام میفرسته رو از کجا پیدا کنم ممنون میشم کمکم کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.